اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش

یادواره شهدای آموزش و پرورش آبادان اول مهر برگزار می‌شود

معاون پرورشی آموزش و پرورش آبادان گفت: یادواره شهدای آموزش و پرورش آبادان با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش اول مهر برگزار می‌شود.

یادواره شهدای آموزش و پرورش آبادان اول مهر برگزار می‌شود

غلامرضا خلیلی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: دوم مهرماه سالروز بمباران ساختمان آموزش و پرورش آبادان است.

وی افزود: در این بمباران که در روز دوم مهرماه سال 59 اتفاق افتاد رئیس و کارکنان آموزش و پرورش آبادان به شکل مظلومانه‌ای به شهادت رسیدند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش آبادان ادامه داد: به‌همین منظور و به پاسداشت شهدای آموزش و پرورش آبادان مراسم یادواره این شهدا برگزار می‌شود.

خلیلی‌نیا تصریح‌ کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، گرامیداشت شهدای آموزش و پرورش در شب دوم مهرماه برگزار می‌شود.

وی اضافه‌کرد: در این برنامه از معاون وزیر آموزش و پرورش برای حضور دعوت شده است.

معاون پرورشی آموزش و پرورش آبادان خاطرنشان ‌کرد: معاون وزیر آموزش و پرورش به همراه مسئولان اداره‌کل آموزش و پرورش صبح روز اول مهرماه زنگ آغاز سال ‌تحصیلی را نواخته و شب دوم مهر نیز در این برنامه حضور می‌یابند.

خلیلی‌نیا افزود: همچنین در این یادواره از خانواده‌های بازماندگان حادثه بمباران آموزش و پروش آبادان نیز برای حضور دعوت شده است.

وی گفت: در مجموع برنامه‌های مختلفی در راستای برگزاری این یادواره توسط آموزش و پرورش و با همکاری مسئولان در حال تدوین است.

معاون پرورشی آموزش و پرورش آبادان تصریح‌کرد: این مراسم در محل ساختمان آموزش و پرورش سابق که در واقع محل بمباران نیز بوده است، برگزار خواهد شد.

خلیلی‌نیا افزود: معرفی ایثارگری‌ها و جان‌فشانی‌های رزمندگان  اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس به دانش‌آموزان که قشر مخاطب ما هستند از اهداف برگزاری این یادواره است.

وی ابراز امیدواری‌ کرد: با همکاری سایر دستگاه‌ها شاهد برگزاری هرچه بهتر و مناسب‌تر یادواره شهدای آموزش و پرورش آبادان باشیم.

انتهای پیام/72008/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول