اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش مطرح کرد

تدوین 53 برنامه در راستای همکاری حوزه و آموزش و پرورش

دبیر ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش با اشاره به اینکه 53 برنامه در سند تحول برای همکاری دو مجموعه مد نظر قرار گرفته است، گفت: در اساسنامه دانشگاه فرهنگیان نسبت به استفاده از ظرفیت حوزه‌های علمیه تاکید شده است.

تدوین 53 برنامه در راستای همکاری حوزه و آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ملکی عصر امروز در نشست فصلی دبیرخانه حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش که با حضور آیت‌الله حسینی بوشهری و سرپرست وزارت‌ آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: در سال‌های اخیر در پرتو رهنمودهای رهبری حوزه‌های علمی ورود به فعالیت علمی و فرهنگی را در دستور کار قرار دادند و قدم‌های خوبی برداشته شده و زیرساخت‌های مناسبی ایجاد شده است.

وی با اشاره به تدوین برنامه‌های بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت اضافه کرد: تربیت مبلغین برای ورود به واحدهای آموزشی به صورت تخصصی در دستور کار قرار گرفته و دوره‌های آموزشی برای آنها در حال برگزاری است.

دبیر ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش اظهار کرد: در زمینه منابع انسانی جلساتی با دانشگاه فرهنگیان برگزار شده است.

وی تصریح کرد: در سند تحول آموزش و پرورش و اساسنامه دانشگاه فرهنگیان ظرفیت بسیار گسترده‌ای برای همکاری دو سویه آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه در نظر گرفته شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین ملکی با اشاره به اینکه 53 برنامه در سند تحول برای همکاری دو مجموعه مد نظر قرار گرفته است، اضافه کرد: در اساسنامه دانشگاه فرهنگیان نسبت به استفاده از ظرفیت حوزه‌های علمیه تاکید شده است.

وی با اشاره به اینکه تدوین چشم انداز همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش در دستور کار قرار گرفته است، بیان کرد: تثبیت جایگاه دبیرخانه همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش نیز با جدیت دنبال شده است و امیدواریم که بتوانیم شاهد تسریع در به ثمر رسیدن همکاری‌های متقابل باشیم.

دبیر ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه نیازسنجی از معاونت‌های مختلف آموزش و پرورش مورد توجه قرار گرفته و تدوین شده است، گفت: این نیازسنجی در اختیار مجموعه‌های مدیریت حوزه قرار گرفته است و برخی معاونت‌ها ظرفیت‌های خود را برای این نیازمندی‌ها اعلام کرده‌اند و باقی معاونت‌ها نیز مشغول بررسی هستند.

انتهای پیام/2258/ب30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول