اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام تاکید کرد

لزوم همکاری مسئولان چرام با آموزش و پرورش در بازگشایی مدارس

فرماندار چرام بر لزوم همکاری مسئولان چرام با آموزش و پرورش در بازگشایی مدارس تاکید کرد.

لزوم همکاری مسئولان چرام با آموزش و پرورش در بازگشایی مدارس

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، صبح امروز نشست شورای اداری شهرستان چرام به ریاست فرماندار و با حضور مسئولان ادارات، نهادها و دستگاه‌های مستقر در شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

علی‌رضا نیکروز در این نشست ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، این هفته را فرصت خوبی برای انتقال فرهنگ ایثار و مقاومت دانست و با بیان اینکه ایثار و مقاومت در دین مبین اسلام از ارزش والایی برخوردار است، اظهار کرد: ما همه مدیون رشادت‌ها، ایثار، مقاومت و خون شهدا هستیم که امیدواریم به لطف خداوند تبارک و تعالی ادامه‌دهنده راه این عزیزان باشیم.

فرماندار چرام در ادامه هدف از تشکیل جلسه شورای اداری را هماهنگی جهت بازگشایی مدارس عنوان کرد و همه دستگاه‌ها را موظف به همکاری با آموزش و پرورش خواند و از آن‌ها خواست از تمام ظرفیت‌های خود جهت هرچه بهتر و باشکوه برگزار شدن آغاز سال تحصیلی جدید استفاده کنند.

وی همچنین مهم‌ترین عنصر هماهنگی را تعامل دانست و با بیان اینکه مدیران کمک‌های متقابل داشته باشند، گفت: در خصوص بازگشایی مدارس هر کدام از مدیران و همکارانشان در یکی از مدارس شهر جهت بازگشایی با آموزش و پرورش همکاری کنند.

این مسئول به مشکلات و مسائل عام شهرستان اشاره داشت و با تاکید بر ورود و خروج به موقع مدیران، خاطرنشان کرد: توجه به ساعت کاری صورت گرفته و از هرگونه قانون گریزی خودداری شود.

نیکروز خواستار رسیدگی به مشکل اینترنت بخش سرفاریاب توسط مخابرات شد و همچنین با اشاره به مشکلات بانک‌ها خواستار همکاری دستگاه‌های اجرایی برای وصول مطالبات بانکی با سیستم بانکی استان شد.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام عنوان کرد: به منظور حمایت از تولیدات شهرستان، ادارات وسایل مورد نیاز خود را از کارخانه‌جات داخلی خرید کنند.

انتهای پیام/82002/س40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول