اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دانشگاهیان مازندران:

دفاع مقدس آزمونی بزرگ بود

دانشگاهیان دانشگاه مازندران همزمان با هفته دفاع مقدس با انتشار بیانیه‌ای دفاع مقدس را آزمونی بزرگ همراه با صدها تجربه و هزاران کشف و شهود عنوان کردند.

دفاع مقدس آزمونی بزرگ بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، دانشگاهیان دانشگاه مازندران همزمان با هفته دفاع مقدس با انتشار بیانیه‌ای که نسخه‌ای از آن در اختیار خبرگزاری فارس قرار گرفت با اشاره به این‌که حدیث هشت سال دفاع مقدس انقلاب اسلامی ایران حدیث مقاومت و مظلومیت ملتى است که قله‌هاى سربلند ایثار و حماسه و شرف را در راه دفاع از کیان اسلام، انقلاب و میهن اسلامى خویش درنوردیده است، آورده‌اند: دفاع مقدس حکایت نامکرر و ماندگار دلاورى شهیدان و شاهدانى است که با خون و جانشان سطر سطر تاریخ این مرز و بوم اسلامى را نگاشته‌اند.

در ادامه این بیانیه آمده است: دفاع مقدس آزمونی بزرگ بود؛ همراه با صدها تجربه و هزاران کشف و شهود که هرگز نمی‏‌توانست در فضای روزمره زندگی به دست آید و دفاع‌ مقدس‌ مجموعه‌ای‌ از برجسته‌ترین‌ افتخارات‌ ملت‌ ایران‌ است که به همه آموخت برای حفظ شرافت و غیرت ملی و عزت دینی باید با پایداری و مقاومت مقدس در برابر تهاجم دشمنان اسلام ایستادگی کرد.

در بخش دیگری از این بیانیه با اشاره به وظیفه دانشگاهیان در عملیاتی کردن شعار امسال آمده است: ما دانشگاهیان با اقتدا به فرمان مقام معظم رهبری در خلق حماسه سیاسی با بصیرت و هوشمندی مثال‌زدنی همانگونه که در عرصه انتخابات برگ زرینی دیگر در تاریخ ولایتمداری جمهوری اسلامی ایران را رقم زده‌ایم در عرصه اقتصادی نیز با همان صلابت هشت سال دفاع مقدس معجزه آفرین خواهیم شد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: جامعه دانشگاهی مازندران در هفته دفاع مقدس، بحران‌سازی در سوریه، آن هم به شیوه آمریکایی و با بهانه تکراری سلاح شیمیایی توسط دولتی که خود نماد کامل نقض حقوق بشر است را محکوم می‌کند.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: ما دانشگاهیان دانشگاه مازندران با ارج نهادن به تقارن بهار تعلیم و تربیت و هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره اسطوره‌های بی‌بدیل انقلاب اسلامی به خصوص 9 پرستوی مهاجر دانشجوی دانشگاه مازندران و دو آلاله گمنام خفته در صحن این دانشگاه را گرامی داشته و اعلام می‌داریم هفته دفاع مقدس، هفته بازخوانی رشادت‌ها و دستاوردهای ارزشمند آن حماسه جاویدان است.

انتهای پیام/86025/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول