اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دفاع مقدس

«اولین‌های دفاع مقدس» از شبکه 2 پخش می‌شود

همزمان با هفته دفاع مقدس برنامه تلویزیونی «اولین‌های دفاع مقدس» برگرفته از کتابی به همین نام از شبکه 2 سیما پخش می‌شود.

«اولین‌های دفاع مقدس» از شبکه 2 پخش می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، این برنامه که به قرائت بخش‌هایی از کتاب «اولین‌های دفاع مقدس» می‌پردازد، از فردا شب به مدت 10 دقیقه از شبکه دو سیما پخش خواهد شد و تکرار آن نیز صبح روز بعد به روی آنتن می‌رود.

کتاب «اولین‌های دفاع مقدس» به قلم محمد خامه‌یار نویسنده قمی تهیه شده و به معرفی موضوعاتی مثل نخستین کاربرد واژه دفاع مقدس، نخستین شهر قربانی سلاح‏های شیمیایی، نخستین شلیک در جنگ، نخستین زن اسیر، نخستین استفاده از سلاح شیمیایی توسط دشمن بعثی، نخستین شهید روحانی، نخستین خبرنگار شهید و مواردی از این دست می‌پردازد.

این برنامه تلاش می‌کند با به کار گرفتن نریشن‌های مناسب، تصاویر مستند جنگ و المان‌های گرافیکی بخشی از واقعیت‌های دفاع مقدس را پیش روی مخاطبان خود به تصویر بکشد.

کتاب «اولین‌های دفاع مقدس» در 12 فصل تدوین شده است و به موضوعات مختلف می‌پردازد. «اولین‌های دفاع مقدس» در چهار نوبت به چاپ رسیده است که مورد استقبال مردم قرار گرفت.

پس از چاپ چهارم این کتاب، سردار احمدی مقدم فرمانده ناجا با اهدای لوحی، از محمد خامه‌یار نویسنده کتاب اولین‌های دفاع مقدس تقدیر کرد.

انتهای پیام/2258/غ20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول