اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان:

دیدگاه امام خمینی(ره) درباره دفاع خدا محور و تکلیف‌گرا بود

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان گفت: دیدگاه امام خمینی(ره) درباره دفاع از جهات مختلف خدا محور و تکلیف‌گرا بود.

دیدگاه امام خمینی(ره) درباره دفاع خدا محور و تکلیف‌گرا بود

سیدحسین احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس جنگ علیه کشورمان تحمیل شد.

وی با بیان اینکه صدام با دلایل غیر منطقی و بهانه‌های مختلف جنگ را آغاز کرد، افزود: رزمندگان اسلام در مقابل این اقدام رژیم صدام به دفاع از میهن اسلامی پرداختند.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان با اشاره به اینکه رژیم صدام به بهانه اختلافات مرزی تهاجمات خود را آغاز کرد، گفت: قبل از 31 شهریور ماه سال 59 و آغاز جنگ تحمیلی رژیم صدام تعدادی از مردم را اسیر و تجاوزات مرزی خود را آغاز کرده بود.

وی با بیان اینکه رژیم صدام از روز 31 شهریور رسماً جنگ با کشورمان را آغاز کرد، اذعان داشت: در این دوران امام خمینی (ره) فرمان دفاع از کشورمان را صادر کردند.

احمدی به فرمایش امام خمینی (ره) درباره جهاد و روحیه جهادی اشاره کرد و اظهار داشت: ایشان می‌فرمایند جهاد در راه خداوند شکست‌ناپذیر است.

وی با تاکید بر اینکه دیدگاه امام راحل درباره دفاع از جهات مختلف خدامحور و تکلیف‌گرا بود، افزود: در دوران دفاع مقدس با رهبری امام خمینی (ره) آرامش و اعتماد به نفس عجیبی در فرمانده‌هان به وجود می‌آمد.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان با تاکید بر اینکه ملت مومن و معتقد ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس با انگیزه الهی در میدان جنگ حاضر ‌شدند، گفت: در آن دوران اتحاد و وحدت اجتماعی در جامعه حاکم شده بود.

وی با تاکید بر اینکه همبستگی رزمندگان اسلام سبب پیروزی کشورمان در جنگ تحمیلی شد، اظهار کرد: اگر این اتحاد رزمندگان نبود شاید پیروزی نصیب کشورمان نمی‌شد.

احمدی ادامه داد: همچنین مردم در دوران هشت سال دفاع مقدس با کمک مالی و معنوی خود نیروهای نظامی کشورمان را حمایت و پشتیبانی ‌کردند.

انتهای پیام/73008/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول