اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه (ع) دشتستان:

فرهنگ دفاع مقدس گمشده جامعه امروز است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه (ع) دشتستان گفت: فرهنگ دفاع مقدس گمشده جامعه امروز است.

فرهنگ دفاع مقدس گمشده جامعه امروز است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام یعقوب یحیایی عصر امروز در آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس در برازجان، اظهار داشت: بدون تردید هفته دفاع مقدس یادآور حماسه‌آفرینی و ایثار رزمندگان اسلام در برابر دشمنان است و بزرگداشت این ایام امری لازم به شمار می‌رود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان با بیان اینکه درس دفاع مقدس، درس وحدت و همدلی است، خاطرنشان کرد: پاسداری و بسیجی، بازنشستگی ندارد و تا زمانی که زنده هستیم این وظیفه ادامه دارد. یحیایی گفت: شیرازه کار نظام در سازماندهی است پس در مجموعه سپاه و بسیج نیز برای پیشبرد بهتر اهداف باید سازماندهی مناسبی وجود داشته باشد.

وی تصریح کرد: یکی از درس‌های مهم دفاع مقدس، درس اتحاد و وحدت است و عملیات‌های موفق ما در جنگ، عملیات‌هایی بود که سپاه و ارتش آن را به صورت مشترک انجام می‌دادند.

این مسئول با اشاره به اینکه استفاده از تجربیات پیشکسوتان و به‌کارگیری نیروی جوانان، موفقیت مضاعفی را به دنبال دارد، اذعان کرد: امروز، خاکریز نظامی به خاکریز فرهنگی تبدیل شده و هیچ فرقی با هم ندارند و به رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و پیشکسوتان در این جهاد فرهنگی نیز نیاز است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان با اشاره به اینکه چیزی که ما امروز به آن نیاز داریم و گم شده جامعه ماست فرهنگ دفاع مقدس است، اذعان کرد: هر چیزی غیر از فرهنگ دفاع مقدس، عامل جدایی است و تنها فاکتوری که عامل وحدت است این فرهنگ است که باعث شد انقلاب ما در دنیا الگو شود.

انتهای پیام/2452/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول