اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تفاضل گل کمتر

ایثار قم نایب قهرمان جشنواره فرهنگی ورزشی میلاد امام رضا (ع) شد

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم عنوان نایب قهرمانی مسابقات بسکتبال با ویلچر جشنواره فرهنگی ورزشی میلاد امام رضا (ع) را به خود اختصاص داد.

ایثار قم نایب قهرمان جشنواره فرهنگی ورزشی میلاد امام رضا (ع) شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، فاصله 40 روزه از پایان دیدارهای مرحله نخست مسابقات فصل جدید لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور تا شروع مرحله دوم، بهترین زمان را در اختیار کادر فنی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم قرار داد تا این تیم با قدرت و آمادگی بیشتری به مصاف رقبای خود برود.

ایثار قم که مدافع عنوان قهرمانی پیکارهای فصل گذشته لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور شناخته می‌شود در مرحله نخست فصل جدید لیگ برتر کمی دور از انتظار ظاهر شد و یک‌بار برابر حریفان پیروز شد در حالی که دو باخت در کارنامه این تیم به ثبت رسید.

این نتایج، علی خوشرفتار مدیر، یحیی ابطحی سرپرست و جواد شهره‌غلامی سرمربی جوان و با دانش این تیم را به فکر فرو برد تا تلاشی دوباره را برای تحول در تیم بسکتبال با ویلچر ایثار برای حضور موفق در مرحله دوم لیگ برتر از سر بگیرند.

به همین منظور تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در آستانه شروع مرحله دوم رقابت‌های فصل جاری مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور به منظور کسب آمادگی لازم به رقابت‌های جشنواره فرهنگی ورزشی میلاد امام رضا (ع) اعزام شد.

این در حالی است که با توجه به قرار داشتن در ایام میلاد با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و همچنین امام رضا (ع) که به دهه کرامت مشهور است، یک دوره رقابت‌های بسکتبال با ویلچر در قالب جشنواره فرهنگی ورزشی میلاد امام رضا (ع) در مشهد برگزار شد.

نماینده بسکتبال با ویلچر قم که مدافع عنوان نایب قهرمانی فصل گذشته پیکارهای لیگ برتر بسکتبال با ویلچر نیز شناخته می‌شود در رقابت‌های بسکتبال با ویلچر جشنواره فرهنگی ورزشی میلاد امام رضا (ع) در مشهد با تیم‌های ثامن‌الائمه مشهد، داداشی کهریزک و شهرداری آمل مسابقه داد.

با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی مسئولان برگزاری این رقابت‌ها، ایثار قم در گام نخست برابر تیم میزبان یعنی ثامن‌الائمه مشهد به میدان رفت و با اختلاف اندک نتیجه را در غیاب چهار بازیکن کلیدی خود واگذار کرد اما در دو دیدار بعدی از سد حریفان گذشت.

ایثار قم در دومین مسابقه خود به سد محکمی به نام داداشی کهریزک مدافع عنوان قهرمانی فصل گذشته لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور برخورد کرد ولی توانست با ارائه یک بازی منسجم، این تیم را با حساب 70 بر 58 شکست بدهد.

این پیروزی روحیه بازیکنان تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم را دوبرابر کرد و این تیم در سومین بازی با تیم صدرنشین گروه اول مرحله مقدماتی فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور یعنی شهرداری آمل نیز با قاطعیت بازی کرد و با حساب 72 بر 62 به پیروزی رسید.

بدین ترتیب تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در حالی که به غیر از تیم ثامن دو حریف دیگر را شکست داد تنها به دلیل اینکه سه گل زده نسبت به این تیم کمتر داشت بعد از ثامن‌الائمه مشهد نایب قهرمان مسابقات بسکتبال با ویلچر جشنواره فرهنگی ورزشی میلاد امام رضا (ع) شد.

انتهای پیام/78002/ط40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول