اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 3 بازی مرحله دوم به میزبانی آمل

ایثار قم امتیازات از دست رفته را جبران می‌کند

بسکتبالیست‌های ایثار قم در تلاش برای جبران امتیازات از دست رفته در 3 دیدار حساس مرحله دوم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور به مصاف حریفان می‌روند.

ایثار قم امتیازات از دست رفته را جبران می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان ایثار قم در مرحله نخست از فصل جدید پیکارهای لیگ دسته برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور بر خلاف انتظار نتایج خوبی کسب نکرد و مقابل حریفان خود امتیازات ارزشمندی را از دست داد.

پس از قرعه‌کشی مسابقات، فصل جدید لیگ دسته برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور با شرکت تیم‌های حاضر در گروه‌های دوگانه، تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم میزبان بازی‌های مرحله چهارم از دوره جدید این رقابت‌ها شد اما پیش از آن، در مرحله نخست به زنجان رفت و در 2 مرحله بعد نیز باید در آمل و اراک با حریفان رقابت کند.

در واقع رقابت‌های مرحله گروهی با شرکت هشت تیم در 2 گروه برگزار می‌شود تا از بین تیم‌های حاضر در گروه‌های دوگانه با انجام بازی‌ها به شکل دوره‌ای، در نهایت رده‌بندی تیم‌های حاضر در هر گروه برای حضور در مرحله پلی آف مشخص شود.

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در گروه نخست از مرحله مقدماتی مسابقات این فصل لیگ دسته برتر بسکتبال با ویلچر حضور دارد و برای صعود باید با سه تیم دیگر حاضر در این گروه از زنجان، آمل و اراک در چهار مرحله به رقابت بپردازد.

تیم‌های حاضر در گروه نخست از مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته برتر بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان باشگاه‌های کشور همگی رقبای قدری هستند و در تلاش برای راهیابی به جمع مدعیان قهرمانی بعد از برگزاری بازی‌های مرحله نخست در زنجان که به صدرنشینی آملی‌ها انجامید باید کمتر از یک ماه دیگر در مرحله دوم به میزبانی شهرداری آمل به مصاف یکدیگر بروند.

این تیم‌ها برای این‌که بتوانند خود را به جمع چهار تیم حاضر در مرحله پایانی مسابقات لیگ دسته برتر این فصل بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور برسانند در هفته نخست شهریور ماه سه دیدار حساس این مرحله را به میزبانی تیم همیاری شهرداری زنجان برگزار کردند.

در این بازی‌ها تیم ایثار قم در نخستین دیدار به مصاف تیم همیاری زنجان رفت و با نتیجه 71 بر 68 مغلوب شد؛ شاگردان جواد شهره غلامی در دومین بازی موفق به شکست 49 بر 42 تیم شهرداری آمل شدند اما در گام سوم برابر تیم هیئت مرکزی با حساب 88 بر 85 نتیجه را واگذار کردند.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، چهار تیم حاضر در این گروه، هشتم مهرماه وارد آمل می‌شوند و بازی‌های خود را به مدت 2 روز در سالن اختصاصی تیم شهرداری آمل برابر یکدیگر برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/78002/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول