اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته چهارم لیگ بسکتبال با ویلچر نخاعی‌های کشور

ایثار قم در مصاف با کاشان به حفظ صدرنشینی می‌اندیشد

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در چهارمین مسابقه خود از پیکارهای لیگ نخاعی‌های بسکتبال با ویلچر کشور با هدف حفظ صدرنشینی به مصاف هیئت کاشان می‌رود.

ایثار قم در مصاف با کاشان به حفظ صدرنشینی می‌اندیشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بسکتبالیست‌های جانباز و معلول قمی تلاش می‌کنند تا با کسب چهارمین پیروزی متوالی خود در پیکارهای این فصل و رساندن جمع امتیازات خود به عدد هشت، صدرنشینی ایثار قم در لیگ نخاعی‌های بسکتبال با ویلچر کشور را تداوم ببخشند.

این در حالی است که صدرنشینی تیم بسکتبال با ویلچر نخاعی‌های این باشگاه در مسابقات لیگ قهرمانی کشور به واسطه بازی‌های خوبی که این تیم در سه هفته گذشته مقابل حریفان انجام داده با کسب سه پیروزی متوالی رقم خورده است و قمی‌ها تلاش می‌کنند این روند ادامه یابد.

در حالی که باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم در مسابقات لیگ‌های بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور دو نماینده دارد، یکی از این نمایندگان تیم ایثار در لیگ نخاعی‌های کشور است و دیگری تیم ایثار قم در سوپرلیگ بسکتبال با ویلچر کشور محسوب می‌شود.

هر دو تیم از بازیکنان بسیار خوبی برخوردار هستند ولی در ترکیب تیم نخاعی‌ها تنها بازیکنانی می‌توانند حضور داشته باشند که درجه معلولیت آن‌ها حداکثر درجه دو باشد و بدین ترتیب تمام اعضای تیم سوپر لیگی ایثار نمی‌توانند در ترکیب این تیم به میدان بروند.

این در حالی است که از امسال رقابت‌های لیگ نخاعی‌های بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور راه‌اندازی شده است و تیم بسکتبال با ویلچر نخاعی‌های ایثار قم تاکنون در سه مسابقه به مصاف حریفان رفته و سه پیروزی متوالی کسب کرده تا در صدر جدول قرار بگیرد.

این تیم در سه دیدار قبلی در سالن شهید محمود رضائیان قم میزبان رقبای خود تیم‌های ایثار تهران (الف)، ایثار تهران (ب) و ایثار کرج بوده است و حالا برای نخستین‌بار به بیرون از خانه می‌رود تا در دیدار با تیم هیئت کاشان به تداوم روند موفقیت‌های خود بیاندیشد.

بسکتبالیست‌های تیم ایثار قم گام نخست را با برتری مقابل تیم ایثار البرز برداشتند و در مسابقه دوم توانستند تیم ایثار تهران (الف) را شکست بدهند، ضمن اینکه تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در سومین مسابقه خود در چارچوب رقابت‌های لیگ بسکتبال با ویلچر نخاعی‌های کشور موفق به شکست تیم ایثار تهران (ب) شد.

علاوه بر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم که یکی از باشگاه‌های مطرح حاضر در مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور به شمار رفته و در لیگ نخاعی‌ها هم به میدان می‌رود، تیم‌های بسکتبال با ویلچر ایثار تهران (الف)، ایثار تهران (ب)، ایثار کاشان و ایثار البرز نیز در این پیکارها برای قهرمانی تلاش می‌کنند.

بازی تیم‌های بسکتبال با ویلچر ایثار قم و هیئت کاشان در هفته چهارم از دور رفت نخستین دوره پیکارهای لیگ بسکتبال با ویلچر نخاعی‌های کشور از ساعت 17 امروز چهارشنبه بیست و هفتم شهریور ماه در کاشان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول