اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه مرحله دوم لیگ برتر کشور

ایثار قم برابر ثامن الائمه مشهد نتیجه مغلوب شد

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در نخستین دیدار خود از مسابقات بسکتبال با ویلچر جشنواره فرهنگی ورزشی میلاد امام رضا (ع) نتیجه را به میزبان واگذار کرد.

ایثار قم برابر ثامن الائمه مشهد نتیجه مغلوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در آستانه شروع مرحله دوم رقابت‌های فصل جاری مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور به منظور کسب آمادگی لازم به رقابت‌های جشنواره فرهنگی ورزشی میلاد امام رضا (ع) اعزام شد.

این در حالی است که با توجه به قرار داشتن در ایام میلاد با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و همچنین امام رضا (ع) که دهه کرامت نامیده می‌شود، یک دوره رقابت‌های بسکتبال با ویلچر در قالب جشنواره فرهنگی ورزشی میلاد امام رضا (ع) در مشهد برگزار می‌شود.

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم نیز که در مرحله گروهی رقابت‌های این فصل لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور یکی از تیم‌های حاضر در گروه اول مقدماتی به شمار می‌رود و با نمایندگان مرکزی، زنجان و آمل همگروه است، در این رقابت‌ها به میدان رفت.

نماینده شایسته بسکتبال با ویلچر قم که مدافع عنوان نایب قهرمانی فصل گذشته پیکارهای لیگ برتر بسکتبال با ویلچر نیز شناخته می‌شود در رقابت‌های بسکتبال با ویلچر جشنواره فرهنگی ورزشی میلاد امام رضا (ع) در مشهد با تیم‌های ثامن الائمه مشهد، داداشی کهریزک و شهرداری آمل مسابقه می‌دهد.

بسکتبالیست‌های جانباز و معلول عضو تیم ایثار قم در گام نخست از این دوره از پیکارهای بسکتبال با ویلچر جشنواره فرهنگی ورزشی به مصاف تیم ثامن‌الائمه این شهر رفتند و در پایان با اختلافی اندک نتیجه را واگذار کردند.

تیم ایثار قم در حالی در این رقابت‌ها حضور یافته است که در ترکیب خود محمد محمدنژاد و مرتضی عابدی را به دلیل همراهی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان کشورمان در رقابت‌های قهرمانی جوانان زیر 23 سال جهان در اختیار ندارد، ضمن اینکه محمدرضا کریمی و حسن عبدی دو بازیکن کلیدی این تیم نیز به صورت قرضی در ترکیب تیم ثامن‌الائمه مشهد بازی می‌کنند.

از سوی دیگر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در این گروه باید به مصاف تیم داداشی کهریزک قهرمان فصل گذشته لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور و همچنین تیم شهرداری آمل صدرنشین گروه نخست فصل جاری لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور برود.

نماینده بسکتبال با ویلچر استان قم در مرحله نخست رقابت‌های این فصل لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور مقابل تیم شهرداری آمل به پیروزی رسیده و برابر تیم‌های هیئت مرکزی و همچنین هیئت زنجان نتیجه را واگذار کرد و باید نهم و دهم مهر ماه به میزبانی آمل در مرحله دوم به مصاف این تیم‌ها برود.

انتهای پیام/2258/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول