اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تبلیغ حوزه‌ علمیه قم در همایش آیین برادری:

فعالیت گروه القاعده برای ضربه زدن به شیعه و سنی است

معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه قم گفت: فعالیت گروه القاعده برای ضربه زدن به شیعه و سنی است.

فعالیت گروه القاعده برای ضربه زدن به شیعه و سنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام محمدحسن نبوی عصر امروز در آیین برادری سران طوایف استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و جنوب کرمان که در شهرستان جیرفت برگزار شد با بیان اینکه میان مسلمانان رابطه برادری حکم می‌کند، اظهار داشت: این نشست برادری که در آن برادران شیعه و سنی کنار یکدیگر جمع شده و در زمینه مشکلات با یکدیگر همفکری می‌کنند، کار بسیار ارزشمندی است.

وی ادامه داد: کسانی که سبب اختلاف میان شیعه و سنی می‌شوند، نه شیعه را قبول دارند و نه برادران سنی را بلکه تنها به فکر منافع خود هستند تا با این تفرقه‌افکنی بتوانند به اهداف شوم و پلید خود دست یابند.

نبوی با بیان اینکه آیین برادری نشان از انسجام و همبستگی بیش از پیش میان شیعه و سنی دارد، تصریح کرد: امروز در دنیا کسانی به دنبال تفرقه و اختلاف بین این دو گروه هستند و بر همین اساس ما باید همواره هوشیار و آگاه باشیم.

معاون تبلیغ و آموزش کاربردی حوزه‌های علمیه ابراز داشت: آمریکا و رژیم صهیونیستی با به وجود آوردن گروه القاعده حاشیه امنی برای خود مهیا ساخته و این گروه نیز در مسیر اهداف این کشورها گام برمی‌دارند.

نبوی در پایان بیان داشت: فعال کردن گروه القاعده برای ضربه زدن به شیعه و سنی است، همان طور که این گروه با جنایات ضد انسانی در کشورهایی مانند سوریه و پاکستان در راستای خواست آمریکا اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/80001/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول