اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستک تاکید کرد

لزوم آشنایی نسل جوان با ارزش‌های گرانبهای دفاع مقدس

فرماندار شهرستان بستک با تأکید بر اینکه جوانان محور برنامه‌های هفته دفاع مقدس باشند، گفت: نسل جوان را باید با شهدا و ارزش‌های گرانبهای دفاع مقدس آشنا کرد.

لزوم آشنایی نسل جوان با ارزش‌های گرانبهای دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس بستک، محمد مشتاق‌زاده پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت 31 شهریورماه و رژه بسیجیان با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های جوانانی است که راه امام حسین (ع) و شهدای کربلا را ادامه داده و به جهانیان ثابت کردند که تفکر بسیجی و شهادت طلبی همچنان در نظام اسلامی جاودانه است.

وی ادامه داد: دفاع مقدس سند افتخار و مظلومیت کشور ما است و برای همیشه لکه ننگی بر پیشانی استکبار و سران سرسپرده آنها در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد و امروز دشمنان قسم خورده ما از وجود نیروهای پاک و مخلص بسیجی در عذاب و تنگنا هستند.

فرماندار شهرستان بستک با اشاره به تهدیدات دشمن در طول دوران دفاع مقدس گفت: در دوران دفاع مقدس دشمن سعی داشت با ایجاد جنگ، نظام جمهوری را ساقط کند اما رزمندگان، شهدا و ایثارگران با همه وجود، توطئه دشمن را با بهره‌گیری از مبانی دینی خنثی کردند.

مشتاق‌زاده افزود: به برکت خون پاک شهدا امروز شاهد پیشرفت های چشمگیر در تمامی عرصه‌ها می‌باشیم و همه ما باید از دستاوردهای خون شهدا و ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کنیم و پاسدار خون شهدا باشیم.

وی بیان داشت: امروز وظیفه ما است که ضمن تجدید میثاق با امام راحل عظیم الشان و شهیدان گرانقدر و با عمل به فرامین مقام معظم رهبری نسل جدید را با شهدا و ارزش‌های گران‌بهای دفاع مقدس آشنا کنیم.

فرماندار بستک مهم‌ترین برنامه‎های هفته دفاع مقدس را ترویج فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی عنوان کرد و گفت: عزت و احترام مردم ایران در دنیا مرهون فداکاری‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران می‌باشد و ما باید تلاش کنیم ایثار و فداکاری‌های آنان را به نسل جوان امروزی انتقال دهیم.

گفتنی است در این روز فرماندار بستک و مسئولان دستگاه‌های اجرایی طی مراسمی با غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای این شهرستان بار دیگر با آرمان‌های امام و انقلاب بیعت کردند.

لازم به ذکر است نمایش رزمی‌کاران بسیجی از دیگر برنامه‌های این روز بود.

انتهای پیام/88006/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول