اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست شورای اداری مطرح شد

تاکید فرماندار بستک بر مبارزه با زمین‌خواری

فرماندار شهرستان بستک بر مبارزه هر چه بیشتر با زمین‌خواری در این شهرستان تاکید کرد.

تاکید فرماندار بستک بر مبارزه با زمین‌خواری

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، محمد مشتاق‌زاده صبح امروز در نشست شورای اداری شهرستان، جنایات «رژیم‌های تروریستی و صهیونیستی» را در کشورهای اسلامی به خصوص سوریه را محکوم کرد و اظهار داشت: سران استکبار جهانی و در رأس آنها رژیم تروریستی آمریکا و اسرائیل با فتنه انگیزی در کشورهای اسلامی، بزرگترین فجایع انسانی را رقم می‌زنند اما باید بدانند که هر گونه تحرک نظامی در کشور سوریه منجر به فاجعه بزرگ انسانی خواهد شد که در ابتدا خود این رژیم‌ها را در آتش خشم مسلمانان دنیا خواهد سوزاند.

رئیس شورای اداری شهرستان بستک مقاومت ملت سوریه را به سبب تفکر ارزشمند بسیجی برگرفته از ملت ایران دانست و افزود: اگر امروز نام بسیجیان ایران لرزه بر اندام استکبار جهانی می‌اندازد به سبب تجربیاتی است که ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس به دست آورده است.

وی یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران طی سال‌های گذشته همواره به اصول و ارزش‌های خود پایبند بوده و این امر انقلاب اسلامی ایران را به یکی از تاثیرگذارترین و پویاترین انقلاب‌ها تبدیل کرده است.

فرماندار شهرستان بستک در ادامه بر باشکوه برگزار شدن برنامه‌های هفته دفاع مقدس تأکید کرد و افزود: هفته دفاع مقدس یادآور یاد و خاطره همه ایثارگرانی است که تمام هستی و وجود خود را برای دفاع از عزت، حیثیت و شرف این مملکت به کار بردند و جانانه دفاع کردند.

مشتاق‌زاده ادامه داد: اگر امروز کشور ما حرفی برای گفتن دارد و نگاه جهان به ایران معطوف شده به برکت دفاع مقدس و از ثمره آن دوران پرافتخار است.

وی بیان داشت: پس بر ما به عنوان خدمتگزاران مردم واجب است که قدردان حماسه‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران باشیم و این ارزش‌ها و حماسه‌ها را حفظ و به نسل‌های آینده انتقال دهیم چون ارزش‌های دفاع مقدس سنگر مستحکمی است که نظام و انقلاب را از آسیب دشمنان قسم خورده ایران اسلامی مصون نگه می‌دارد.

مشتاق‌زاده در این نشست بر همکاری مسئولان با آموزش و پرورش در بازگشایی مدارس، مبارزه با زمین خواری، تعامل شوراهای اسلامی با ادارات، مشارکت و اطلاع رسانی مسئولان در جشن عاطفه‌ها، نظم و انضباط اداری و تکریم ارباب رجوع تأکید کرد.

انتهای پیام/88006/ق/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول