اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه کرامت

اجرای 80 برنامه فرهنگی در بستک

فرماندار بستک از برگزاری 80 برنامه فرهنگی، هنری و ادبی در دهه کرامت در این شهرستان خبر داد.

اجرای 80 برنامه فرهنگی در بستک

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، محمد مشتاق‌زاده ظهر امروز طی نشستی در این رابطه گفت: باید بتوانیم با الگو قراردادن سیره اهل بیت(ع) سبک زندگی اسلامی را در خانواده و جامعه پیاده کنیم.

وی به بیان ابعاد مختلف شخصیتی و معنوی این امام همام  اشاره کرد و افزود: سیره و روش زندگی حضرت ثامن‌الحجج (ع) باید همواره مورد توجه تمامی مسلمانان قرار گیرد.

فرماندار شهرستان بستک بیان داشت: امام رضا (ع) همواره به عنوان نماد همبستگی اسلامی و قدرت ملی  محسوب می‌شود و مرقد مطهر ایشان کانونی هویت ساز برای همه مسلمانان، به ویژه ایرانیان بشمار می‌رود به نحوی که بهترین شکل انسجام ملی و اتحاد عملی را می‌توان در برابر حرم امام رضا (ع) مشاهده کرد، وحدت و قدرتی که در کمتر مکانی با این شکوه و عظمت به نمایش گذاشته شده است.

مشتاق زاده بر شناساندن بیشتر سیره الهی حضرت امام رضا (ع) برای همگان تأکید کرد و افزود: شناخت امام هشتم (ع) نه به معنای ثبت تاریخ ولادت، شهادت و طول عمر است بلکه شناخت جریان فکری او و جاری شدن در سیره عملی زندگی آن بزرگوار است.

وی از برگزاری 80 برنامه فرهنگی، هنری و ادبی در دهه کرامت در شهرستان بستک خبر داد و تصریح کرد: از آغاز دهه کرامت مراسم و جشن‌های متعددی به مناسبت بزرگداشت میلاد حضرت معصومه (س) و حضرت امام رضا (ع) به صورت مردمی برگزار شده است که عمق عشق و علاقه محبان و عاشقان ولایت را به نمایش گذاشت.

فرماندار شهرستان بستک در پایان این مراسم از برگزار کنندگان برنامه‌های دهه کرامت در شهرستان بستک تشکر و قدردانی نمود.

انتهای پیام/88006/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول