اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان خبر داد

هزینه 660 میلیون ریالی برای ارائه خدمات درمانی به مددجویان زنجانی

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان از هزینه 660 میلیون ریالی برای ارائه خدمات درمانی به مددجویان زنجانی خبر داد.

هزینه 660 میلیون ریالی برای ارائه خدمات درمانی به مددجویان زنجانی

اصغر پناهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهارداشت: کمک به ارتقای سطح سلامت مددجویان کمیته امداد از مهم‌ترین  برنامه‌های این نهاد در راستای خدمت‌رسانی به جامعه هدف است.

وی با اشاره به اینکه سالانه اقدامات مختلفی در راستای ارتقای سطح سلامت و بهداشت مددجویان انجام می‌شود، تصریح کرد: پرداخت کمک‌ هزینه‌های بهداشتی به مددجویان، ارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی و همچنین پرداخت کمک هزینه به منظور تامین سبدهای غذایی برای کودکان از اقداماتی است که در این راستا انجام می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان در ادامه با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط این نهاد طی پنج ماه نخست سال جاری اذعان داشت: در مردادماه سال جاری نیز 660 میلیون ریال در قالب ارائه خدمات درمانی به مددجویان زنجانی هزینه شده است.

*اعطای کمک هزینه تغذیه به کودکان زیر 6 سال زنجانی

وی در ادامه از ارائه خدمات بهداشتی به مددجویان این نهاد و ارتقای سطح سلامت مددجویان اشاره داشت و گفت: پرداخت کمک هزینه سوءتغذیه به کودکان زیر 6 سال از اقداماتی است که در حمایت از مددجویان و به منظور تامین سلامت جامعه هدف صورت می‌گیرد.

پناهی با اشاره به اینکه سوء تغذیه در کودکان یکی از مسائل مهم در رشد آنها محسوب می‌شود، ادامه داد: مسئولان کمیته امداد زنجان در راستای برطرف کردن سوءتغذیه در کودکان زیر  6 سال اقدام به پرداخت کمک هزینه تغذیه‌ای برای این کودکان کرده است.

وی با بیان اینکه رشد نارس کودکان در سنین خردسالی موجب به وجود آمدن اختلالات جسمی در سنین بزرگسالی می‌شود، اضافه کرد: کمیته امداد نیز به منظور کمک به سالم‌سازی کودکان اقدام به پرداخت کمک هزینه تغذیه به گروه هدف می‌کند.

وی با اشاره به اینکه طی سال‌های گذشته اقدامات بسیاری در زمینه رفع مشکلات سوء‌تغذیه کودکان صورت گرفته است، خاطر نشان کرد: در پنج ماهنخست امسال نیز 246 میلیون ریال برای ارائه خدمات تغذیه‌ای به مددجویان کمیته امداد شهرستان و همچنین اقشار آسیب‌پذیر هزینه شده است.

انتهای پیام/73005/ل20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول