اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی گلستان خبر داد

9 هزار یتیم زیر چتر حمایتی 12 هزار حامی گلستانی

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی گلستان؛ ایتام مورد حمایت این نهاد را 9 هزار و 5 نفر اعلام کرد و گفت: 11 هزار و 929 حامی دست نوازش بر سر یتیمان استان گلستان می‎کشند.

9 هزار یتیم زیر چتر حمایتی 12 هزار حامی گلستانی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، اسماعیل بشارت‎لو عصر امروز در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: کمک‎های دریافتی در بخش اکرام ایتام در مدت سه ماهه سال جاری 6 میلیارد و 810 میلیون ریال بوده است.

وی از پرداخت وام قرض‎الحسنه به یک‎هزار و 111 نفر به ارزش ریالی 9 میلیارد و 919 میلیون ریال خبر داد و تصریح کرد: در بخش توسعه مشارکت‎های مردمی درآمد حاصله از صدقات 24 میلیارد و 76 میلیون ریال در مدت سه ماهه امسال بوده است.

جمع‎آوری 16 میلیارد و 411 میلیون ریال زکات در گلستان/ استقرار پایگاه‎های امداد در 14 مدرسه غیرانتفاعی

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی گلستان خاطرنشان کرد: 16 میلیارد و 411 میلیون ریال زکات در سه ماهه سال جاری جمع‎آوری شده است.

بشارت‎لو بیان داشت: در سال گذشته 2 میلیارد و 216 میلیون ریال کمک‎های نقدی و غیرنقدی جمع‎آوری شد که این رقم در مقایسه با سال 1390 از 17 درصد رشد برخوردار بوده است که یک میلیارد و 227 میلیون ریال از پایگاه‎های امداد سطح استان، 872 میلیون ریال از طریق آموزش و پرورش و 116 میلیون ریال از طریق بسیج جمع آوری شد.

وی ادامه داد: همانند سنوات گذشته پایگاه‎های جمع‎آوری کمک‎های نقدی و غیرنقدی در 14 مدرسه غیرانتفاعی استان مستقر خواهد شد.

فرهنگ انفاق وسنت‎های حسنه اسلامی باید در جامعه احیا شود

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی گلستان در خصوص وظایف این نهاد گفت: بررسی و شناخت انواع محرومیت‎های مادی و معنوی نیازمندان، تامین نیازهای حمایتی، معیشتی، فرهنگی و ارتقای سطح زندگی در حد امکان، فراهم آوردن امکانات لازم به منظور خوداتکایی افراد خانواده‎ها، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی از جمله مهمترین وظایف کمیته امداد امام راحل است.

بشارت‎لو با تاکید بر اینکه باید تمهیدات لازم برای احیای فرهنگ انفاق وسنت‎های حسنه اسلامی در جامعه صورت پذیرد، بیان داشت: کمیته امداد با هدف یاری رساندن به محرومان و ارائه خدمات حمایتی و معیشتی با حفظ کرامت انسانی به افراد نیازمند کمک می‎کند.

انتهای پیام/83001/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول