اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد سیستان و بلوچستان خبر داد

فعالیت 705 عامل زکات در سیستان و بلوچستان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان از فعالیت 705 عامل زکات در سیستان و بلوچستان خبر داد.

فعالیت 705 عامل زکات در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان، علیرضا دهقان اظهار داشت: جمع‌آوری زکات یکی از عمده طرح‌هایی است که به صورت مستمر توسط کمیته امداد اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد برای ترویج فرهنگ زکات و همچنین القای این فرهنگ در بین مردم اقدامات بسیاری را انجام می‌دهد، ادامه داد: جذب عاملان زکات از اقداماتی است که در این زمینه انجام می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‎های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان با بیان اینکه جذب عاملان زکات به صورت افتخاری بوده و این عاملان به صورت افتخاری با کمیته امداد همکاری می‌کنند، متذکر شد: این عاملان فعالیت‌های مختلفی از قبیل ترویج و تبلیغ زکات در بین مردم و غیره را انجام می‌دهند.

وی در ادامه از دیگر اقدامات اجرایی در بخش زکات را شناسایی روستاهای مشمول زکات اعلام کرد و گفت: این روستاها نیز شناسایی و برای آنها پرونده تشکیل شده است.

دهقان در بخش دیگری از سخنان خود به طرح جامع مسجد محوری نیز اشاره کرد و گفت: در این زمینه نیز اقدامات لازم اجرایی شده است.

وی به نحوه اجرا شدن طرح جامع مسجد محوری نیز اشاره کرد و اذعان داشت: این طرح با هدف شناسایی نیازمندان محل و کمک به آنها با بهره‌گیری از ظرفیت هیئت امنای مساجد صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/75005/ذ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول