اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش رودان خبر داد

ورود 100 نفر از دانش‌آموزان رودانی به دانشگاه‌های روزانه دولتی

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش رودان از قبولی تعداد 100 نفر از دانش‌آموزان این شهرستان طی کنکور امسال در دانشگاه‌های روزانه دولتی خبر داد.

ورود 100 نفر از دانش‌آموزان رودانی به دانشگاه‌های روزانه دولتی

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، نادر صفایی پیش از ظهر امروز در نشست مدیران که در سالن کنفرانس مدیریت آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار داشت: با همکاری خوب مدیران مدارس، آمادگی برای میزبانی بیش از 19 هزار دانش‌آموز در مهرماه فراهم شده است.

وی با بیان اینکه رودان از دانش‌آموزان مستعد فراوانی برخوردار است، بر داشتن برنامه‌ریزی منسجم و مستمر و نیز استفاده از طرح‌ها و ابتکارات آموزشی و پرورشی در مدارس جهت شکوفایی این استعدادها تأکید کرد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش رودان با اشاره به کسب رتبه‌های برتر کنکور 92 توسط دانش‌آموزان رودانی در سال جاری، اضافه کرد: خوشبختانه با همت و تلاش همه مجموعه آموزش و پرورش شهرستان رودان نزدیک به 100 دانش‌آموز رودانی وارد دانشگاه‌های روزانه دولتی شدند که این آمار بدون در نظر گرفتن ورودی‌های دانشگاه پیام نور است.

صفایی در ادامه همچنین به سازماندهی تمام نیروهای مدارس متوسطه اول و متوسطه دوم و ارسال ابلاغ‌های معلمان به صورت سیستمی برای همه مدارس اشاره کرد و موجود بودن برنامه هفتگی کلاسی در همه آموزشگاه‌ها در روز بازگشایی مدارس را خواستار شد.

این مسئول اذعان داشت: تلاش همه مجموعه آموزش و پرورش باید به گونه‌ای باشد که زمینه مناسب جهت رسیدن به قله‌های افتخار علمی و پرورشی و کسب جایگاه واقعی شهرستان رودان در استان را فراهم آورد.

انتهای پیام/88001/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول