اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سقز خواستار شد

ترویج فرهنگ نماز در بین دانش‌آموزان/توانمندی اولویت واگذاری پست‌های مدیریتی باشد

امام جمعه بیجار خواستار توجه به ترویج مسائل دینی به ویژه نماز در بین دانش‌‌آموزان شد.

ترویج فرهنگ نماز در بین دانش‌آموزان/توانمندی اولویت واگذاری پست‌های مدیریتی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، ماموستا عبدالرحمن حسین‌زاده  بعد از ظهر امروز در ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان سقز اظهار کرد: توسعه و ترویج مسائل دینی در سطح مدارس و دانشگاه‌ها با توجه به آغاز فصل تحصیلی باید در اولویت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه ترغیب و تشویق جوانان به حرکت در این مسیر آنان را در برابر هجمه‌های نرم دشمنان بیمه می‌کنند، بیان کرد: حذف ارزش‌های دینی و اسلامی و ترویج ضد ارزش‌ها در بین جوان مهم‌ترین اولویت دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب است.

به گفته امام جمعه سقز، دشمنان با سوء استفاده از فضای مجازی و شبکه‌های اینترنتی جوانان و بنیان خانواده‌های ما را هدف قرار داده‌اند.

ماموستا حسین‌زاده اضافه کرد: توجه به برنامه‌های دینی و ترویج و نهادینه کردن ارزش‌های اسلامی در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان بهترین راه مقابله با توطئه‌های دشمنان است.

وی نقش آموزش و پورش به ویژه مربیان را در این حوزه حیاتی دانست و تصریح کرد:‌ مربیان و معلمین باید با حساسیت خاص در راستای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان تلاش کنند.

به گفته امام جمعه سقز، تعلیم و تربیت معلمین در جامعه کنونی به قدری مهم است که می‌توان آینده جامعه را با تعلیم دانش‌آموزان پیش‌بینی کرد.

ماموستا حسین‌زاده در ادامه با انتقاد از عملکرد شورای اسلامی جدید شهر سقز در مورد انتخاب شهردار این شهر اظهار کرد: انتخاب افراد و دادن پست‌های مختلف به آنان باید براساس توانمندی و تخصص آنان صورت بگیرد.

وی در پایان دخالت دادن رابطه و فامیل‌بازی را مهم‌ترین آسیب در انتصاب‌ افراد دانست و افزود:‌ متأسفانه شورای اسلامی شهر سقز در این راستا حرکت می‌کند و این نوعی خیانت به اعتماد مردم است.

انتهای پیام/79010/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول