اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آغاجاری خطاب به مسئولان فرهنگی و آموزشی عنوان کرد

توجه به پرورش دینی در کنار پرورش علمی دانش‌آموزان

امام جمعه آغاجاری گفت: مسئولان و معلمان در کنار پرورش علمی، پرورش دینی را مد نظر داشته باشند و تربیت افراد و دانش‌آموزان با سواد مومن و دینی باید ملاک باشد.

توجه به پرورش دینی در کنار پرورش علمی دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری فارس از آغاجاری، حجت‌الاسلام منصور شنان نصاری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان آغاجاری، با توجه با فرا رسیدن سالروز آغاز جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس از مسئولان و مجریان خواستار شد برنامه‌های این هفته اشاعه دهنده فرهنگ بسیجی در بین نسل جوان باشد.

وی اظهار کرد: در آن زمان اکثر فرماندهان، سرداران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را جوانان تشکیل می‌دادند و به همین دلیل امروز باید فرهنگ بسیجی را بین جوانان و نسل‌های بعدی بیش از پیش گسترش داد.

امام جمعه آغاجاری در ادامه با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید تصریح کرد: مسئولان و معلمان در کنار پرورش علمی، پرورش دینی را مد نظر داشته باشند و تربیت افراد و دانش‌آموزان با سواد مومن و دینی باید ملاک باشد.

وی با بیان اینکه جامعه به افراد باسواد و مومن نیاز دارد عنوان کرد: مسئولان باید به مدارس مناطق محروم از جمله روستاها و مناطق آب باران و جولکی رسیدگی کنند و سعی بر این باشد تا استفاده از فرهنگیان بومی ترویج یابد.

وی در ادامه به شهرستان آغاجاری اشاره کرد و افزود: از تلاش‌های شهرداری و شورای شهر بابت آسفالت بعضی از خیابان‌ها تشکر و قدردانی می‌کنیم و امیدواریم تلاش برای تعویض چهره خیابان‌های نامناسب در دستور کار قرار گیرد.

امام جمعه آغاجاری در ادامه از مسئولان و متولیان شهرستان به ویژه فرماندار درخواست کرد در زمینه جذب و به کارگیری نیروهای بومی تلاش کند.

وی با بیان اینکه متاسفانه در این منطقه نیروهای باسواد و بیکار زیاد هستند گفت: ایجاد صنایع دامداری، پرورش میگو، کشاورزی، صنعتی و غیره می‌تواند اشتغالزایی موثری ایجاد کند.

انتهای پیام/72001/ط20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول