اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار آبنوش مطرح کرد

اجرای بیش از 4000 برنامه دفاع مقدس در قزوین

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین از برگزاری بیش از 4000 برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در رده‌های بسیج و سپاه این استان خبر داد.

اجرای بیش از 4000 برنامه دفاع مقدس در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار سالار آبنوش صبح امروز در دیدار فرماندهان نیروهای مسلح استان و شورای تامین قزوین با آیت‌الله هادی‌باریک‌بین نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان که در حسینیه شهید مرتضی باری‌بین برگزار شد با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ما فرماندهان نیروهای مسلح همه بسیجی هستیم و همین روحیه بسیجی بود که عامل موفقیت جبهه حق علیه باطل شد.

وی با اشاره به این مطلب که امسال میزبانی مراسم هفته دفاع مقدس بر عهده سپاه صاحب‌الامر(عج) در استان قزوین است، افزود: تنها در رده‌های مقاومت بسیج و سپاه بیش از 400 برنامه برای هفته دفاع مقدس تدارک دیده شده است که از گستردگی خاصی برخوردار می‌باشد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین هفته دفاع مقدس را میثاق ملی و عامل وحدت نیروهای مسلح عنوان و تصریح کرد: برای برگزاری مطلوب برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان قزوین هماهنگی و تعامل وحدت خوبی بین نهادها و نیروهای مسلح برقرار شده است.

آبنوش با تشریح منویات مقام معظم رهبری در خصوص دفاع مقدس و همچنین صحبت‌های معظم له در خصوص سپاه پاسداران، ابراز داشت: تقوا عامل مهمی است که باید بر همه رده‌های نیروهای مسلح بروز یابد و با تکیه بر اصول اخلاقی اسلامی و شیوه‌های دینی اسلام است که امروز جمهوری اسلامی ایران با ثبات و امنیت باقی مانده‌اند.

وی اضافه کرد: نیروهای مسلح استان قزوین در برگزاری برنامه‌هایی همچون هفته دفاع مقدس، وفاق و همدلی کم نظیری را از خود بجای می‌گذارند که این مهم از برکات هفته دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) با اشاره به برگزاری جلسات مشترک نیروهای مسلح استان قزوین در طول سال تصریح کرد: وحدت فرماندهی عامل مهمی است که در مواقع حساس می‌تواند به کمک نیروهای مسلح بیاید و این مسئله در همه رده‌ها مورد تاکید می‌باشد.

آبنوش با اشاره به نیروی عظیم سرباز در کشور و بخصوص استان قزوین اذعان داشت: با توجه به شبهاتی که دشمنان اسلام در مسائل دینی و سیاسی ایجاد می‌کنند ما نیز مسئول هستیم تا با برگزاری نشست‌های تخصصی این شبهه دشمنان در افکار جوانان را با دلیل و منطق بزداییم.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت این موضوع، نشست‌های بصیرت افزایی و شبهه زدایی برای سربازان نیروهای مسلح در استان در سایه وفاق و همدلی همین نیروهای مسلح در استان ایجاد خواهد شد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین تاکید کرد: از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای نیروهای مسلح، برگزاری برنامه‌های فرهنگی، خانوادگی، اعتقادی و اجتماعی برای خانواده‌های نیروهای مسلح هستیم.

آبنوش با اشاره به برگزاری شجره طیبه صالحین در استان قزوین و همچنین برکات مطلوب و خوب آن برای جامعه اعلام کرد: در استان قزوین 6 هزار حلقه شجره طیبه صالحین فعال است.

این مسئول اضافه کرد: این نشست‌های صالحین به صورت هفتگی برگزار و مسائل روز از جمله مسائل اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در آنها مطرح می‌شود.

فرمانده سپاه استان قزوین افزایش کیفیت و استمرار را از برنامه‌های کوتاه مدت و همچنین بالا بردن کمیت را از برنامه‌های بلند مدت شجره طیبه صالحین در استان قزوین ذکر کرد.

وی با اشاره به اینکه بسیج یعنی آحاد مردم و شجره طیبه صالحین نیز به همه مردم تعلق داشته و همه مسئولان در برابر آن وظیفه دارند، تاکید کرد: بغض و کینه استکبار در قالب تبلیغات شبکه‌های ماهواره‌ای علیه شجره طیبه صالحین نیز نشان‌دهنده اثر مطلوب برگزاری این نشست‌ها دارد.

فرمانده سپاه استان قزوین در خاتمه از تغییر محل نمایشگاه دفاع مقدس در استان و برگزاری آن در جوار مزار شهدای قزوین و افتتاح آن در شب نخست با حضور آیت‌الله باریک‌بین خبر داد.

یادآور می‌شود تغییر محل نمایشگاه دفاع مقدس بخاطر استقبال مردم از این نمایشگاه و خواسته‌ها و درخواست‌های مردمی برای حضور در گلزار شهدا بودن است.

انتهای پیام/2667/ی40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول