اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه قزوین:

دفاع مقدس نقطه عطف تاریخ ایران است

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین دفاع مقدس را نقطه عطفی در تاریخ ایران عنوان و از آن با عنوان گنجینه عظیم دفاع مقدس یاد کرد.

دفاع مقدس نقطه عطف تاریخ ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام علی معبودی صبح امروز در دیدار فرماندهان نیروهای مسلح و شورای تأمین استان قزوین با آیت‌الله هادی باریک‌بین اظهار داشت: دفاع مقدس گنجینه عظیمی است که در اختیار ملت و مسئولان قرار گرفته و باید بیشترین بهره را از برکات این گنجینه عظیم ببریم.

وی دفاع مقدس را نقطه عطف تاریخ ملت ایران دانست و عنوان کرد: هر روز برای مقابله با تهدیدات دشمنان اسلام نیازمند بهره گرفتن از این گنجینه عظیم هستیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: امروز امنیت، آرامش و پیشرفت‌هایی که در جمهوری اسلامی ایران مشاهده می‌شود مرهون همین ایثارگری‌ها، جانبازی‌ها، رشادت‌ها و ولایت‌پذیری‌هاست که باید قدردان این نعمات باشیم.

معبودی با بیان این مطلب که مقام معظم رهبری نیز همچون امام خمینی (ره) با رهبری هوشمندانه خود جامعه را به جلو پیش می‌برد یادآور شد: با بهره‌گیری از مؤلفه ایمان و اطاعت از فرامین الهی حماسه‌ای همچون دفاع مقدس رقم خورد که می‌تواند با استمرار ولایت‌پذیری مردم، ادامه یابد.

وی تصریح کرد: زندگی مردم ایران با حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) گره خورده است و مکتب اهل بیت نیز اکسیری برای اعطای حیات طیبه به جامعه است و فردی که با این مکتب حسینی حرکت کند خود را برای عرصه‌های بزرگتر آماده خواهد کرد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین عنوان کرد: رهبری امام، رشادت مردم و امداد غیبی عواملی بود که توانست صدام را از تجاوز به خاک میهن اسلامی منع کند.

معبودی دفاع مقدس را بیمه‌ای برای آینده انقلاب دانست و افزود: منطق اسلام، منطق جنگ نبوده و منطق دفاع است و دفاع مقدس نیز دفاع از حیثیت اسلام می‌باشد.

در ادامه این دیدار، مهدی طاهرخانی معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب‌الامر (عج) تصریح کرد: بیش از 400 برنامه برای هفته دفاع مقدس در بسیج و سپاه در نظر گرفته شده که این مراسم‌ها امروز با دیدار اعضای شورای تأمین و فرماندهان نیروهای مسلح استان با آیت‌الله باریک‌بین آغاز شد.

وی افزود: افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس، برگزاری مراسم رژه و همچنین بازخوانی و یادآوری عملیات‌های دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های امروز است.

طاهرخانی، نورافشانی محوطه نمایشگاه، ویزیت رایگان برای عموم مردم، غبارروبی گلزار شهدا، افتتاح پایگاه بسیج و همچنین برپایی یادواره شهدا را از دیگر برنامه‌های امروز به مناسبت نخستین روز هفته دفاع مقدس ذکر کرد.

همچنین در این دیدار، مدیرکل اطلاعات استان قزوین نیز به بیان مطالبی پیرامون اهمیت دفاع مقدس و تجدید بیعتی با رهبری عنوان کرد.

انتهای پیام/2667/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول