اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی سابق تیم فوتبال سپاهان اصفهان:

سپاهانی‎ها در بازی با پرسپولیس به راحتی موقعیت از دست می‎دادند / داوری خوب است که دیده نشود

سرمربی سابق تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: تعجب می‎کنم سپاهانی‎ها چگونه در مقابل پرسپولیس به راحتی موقعیت‎های بی‌شمار گل را از دست می‎دادند.

سپاهانی‎ها در بازی با پرسپولیس به راحتی موقعیت از دست می‎دادند / داوری خوب است که دیده نشود

حسین چرخابی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به بازی دو تیم سپاهان و پرسپولیس اظهار کرد: انتظار یک بازی خوب و درجه یک را از این دو تیم داشتیم و هر دو تیم هم برای برد به این دیدار آمده بودند.

وی در پاسخ به این سئوال که نظرتان در مورد صحبت‎هایی که علی دایی پس از این دیدار در خصوص داوری کرد، چیست؟ تصریح کرد: نمی‎توانم راجع به مسائل داوری نظر بدهم، اما باید نکته‎ای را بگویم که داور خوب چه داوری است، از یک کارشناس داوری اروپایی این سئوال را پرسیده بودند که گفته بود داور خوب داوری است که کسی حضورش را در زمین احساس نکند.

سرمربی سابق تیم فوتبال سپاهان اصفهان با بیان اینکه هیچ فردی نباید احساس کند که داور در زمین مسابقه حضور دارد، ادامه داد: آقای قهرمانی در زمین به دنبال خودنمایی است که به هیچ عنوان کار درستی نیست.

وی با اشاره به مسائل فنی سپاهان، تأکید کرد: هر نکته‎ای که تا به حال در مورد مسائل فنی گفته‎ایم را کرانچار در زمین پیاده کرده و ما هم به عنوان یک اصفهانی از این بابت خوشحالیم.

چرخابی با اشاره به ورزشگاه فولادشهر تصریح کرد: این ورزشگاه  در منطقه بالایی قرار دارد؛ محمد غلامی در حالی که به سمت دروازه پرسپولیس حرکت می‎کرد دو بازیکن تیم تهرانی پشت سرهم به زمین خوردند، پرسپولیس باید این را بداند که ارتفاع فولادشهر بالا است که برای بازیکنانش مشکل تنفسی ایجاد می‎کند، بنابراین بازی کردن در این ورزشگاه سخت است و یکی از مشکلات بزرگ پرسپولیس در این چند سال همین مسئله است.

سرمربی سابق تیم فوتبال سپاهان اصفهان در پاسخ به این سئوال که چرا این مشکل ارتفاع برای بازیکنان سپاهان یا دیگر تیم‎ها ایجاد نمی‎شود، افزود: تفاوت بین پرسپولیس و سپاهان این است که سپاهانی‎ها به بازی کردن در این ورزشگاه عادت دارند که بسیار مهم است، به اعتقاد من تیمی که بی‎محابا در این ورزشگاه بدود و عادت هم نداشته باشد به طور حتم با مشکل مواجه می‎شود.

چرخابی متذکر شد: بزرگترین ضربه‎ای که پرسپولیس از 10 نفره شدنش خورد این بود که با توجه به اینکه یک بازیکن کمتر داشتند دفاع چپ و راست‎های سپاهان به طور کامل آزاد شدند و آنها بی‎محابا به سمت دروازه پرسپولیس حمله کردند، در حالی‎که در بازی‎های گذشته احمدی و حمودی به آن صورت نفوذ نمی‎کردند که این موضوع به پرسپولیس ضربه وارد کرد.

وی با اشاره به تعویض‎های کرانچار تصریح کرد: آمدن جهان‌عالیان به جای حاجی‌صفی به طور کامل اشتباه بود، چراکه حاجی‌صفی بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشته بود.

سرمربی سابق تیم فوتبال سپاهان اصفهان در پایان اضافه کرد: با توجه به صحبت‎هایی که در مورد سیستم 4-4-2 مطرح کرده بودم و به آن ایراد گرفته بودم خوشحالم که کرانچار دیگر از این سیستم استفاده نکرد.

انتهای پیام/63020/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول