اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آبفای خوزستان:

60 کیلومتر از شبکه فاضلاب شهر بندرامام احداث شد

مدیرعامل شرکت آبفای خوزستان گفت: با اجرای 60 کیلومتر شبکه نوین دفع فاضلاب در شهر بندرامام بیش از 3 هزار خانوار در شهر بندرامام از خدمات مدرن و بهداشتی دفع فاضلاب برخوردار شدند.

60 کیلومتر از شبکه فاضلاب شهر بندرامام احداث شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندارمام، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدعلی صنیعی‌نژاد اظهار کرد: به منظور ارتقای شاخص‌های بهداشتی، پایداری در بهره برداری و افزایش سطح خدمات رسانی به مردم عملیات احداث شبکه و انشعابات فاضلاب شهر بندر امام از سال گذشته با اعتبار 328 میلیارد ریال از محل اعتبار مشارکت‌های مردمی آغاز شد و در حال حاضر با احداث 60 کیلومتر خطوط شبکه اصلی، فرعی و انشعابات از پیشرفت نسبتا خوبی برخوردار است.

وی با بیان اینکه با تلاش عوامل اجرایی و همراهی و همکاری مسئولان شهری و مردم بندر امام اکثر مناطق این شهر از شبکه نوین و استاندارد دفع فاضلاب برخوردار شده‌اند، افزود: خوشبختانه همزمان با اجرای خطوط فرعی، انشعابات خانگی مناطق 700 دستگاه، 128 دستگاه، مناطق چمران، فرهنگیان، مقداد، خیابان‌های شاهد ، فازسه و چهار و تعاونی‌های شیلات و حق گو به شبکه جدید فاضلاب متصل و وارد مدار بهره برداری شده‌اند که این امر در ارتقای رضایت خاطر شهروندان بسیار موثر بوده است. 

مدیرعامل شرکت آبفای خوزستان تصریح کرد: برای اتمام شبکه فاضلاب هم اکنون 10 جبهه فعال کاری در شهر بندرامام مشغول احداث دو ایستگاه پمپاژ با پیشرفت 50 درصدی و اجرای کلکتورهای اصلی شهر و واقع در خروجی 43 و 90 هکتاری، فاز یک به سمت فاز چهار، بلوار کمربندی و آیت‌الله طالقانی هستند و امیدواریم با اقدامات در دستور کار تا پایان سال جاری دیگر مناطق بندرامام از خدمات پیشرفته فاضلاب برخوردار شوند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و حمایت‌های بخشدار ویژه، امام جمعه و شهردار بندرامام در اجرای این پروژه بزرگ زیست محیطی در خصوص ترمیم و آسفالت نوارهای حفاری شده گفت: 90 درصد حفاری‌های معابر شهر بندر امام پس از اجرای خطوط اصلی و فرعی و واگذاری انشعابات ترمیم و آسفالت شده است و مناطق باقی مانده نیز بزودی اصلاح می‌شود.

با اجرای 158 کیلومتر شبکه نوین دفع فاضلاب در شهر بندرامام جمعیتی بالغ بر 135 هزار نفر تحت پوشش خدمات فاضلاب قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/72001/صا/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول