اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد حفظ آثار خوزستان:

۱۵ کتاب با موضوع دفاع مقدس رونمایی می‌شود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان از رونمایی از ۱۵ کتاب با موضوع دفاع مقدس خبر داد.

۱۵ کتاب با موضوع دفاع مقدس رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عبدالمجید عقیلی در نشست خبری تشریح برنامه رونمایی از کتاب‌ها و مستندهای دفاع مقدس که ظهر امروز در سالن جلسات اداره کل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان برگزار شد در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار کرد: با حضور مسئولان استانی مراسم رونمایی از 15 کتاب با موضوع دفاع مقدس در اهواز برگزار خواهد شد.

وی افزود: این کتاب‌ها از سوی اداره کل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان و حوزه هنری سازمان تبلیغات خوزستان به چاپ رسیده است.

وی در ادامه به معرفی کتاب‌های منتشر شده توسط اداره کل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان پرداخت و گفت: از این 15 اثر پنج کتاب توسط این اداره کل منتشر شده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان بیان کرد: کتاب «دالپری تا بلتا» یکی از این کتاب‌ها است که به خاطرات رزمندگان استان خوزستان می‌پردازد.

به گفته وی، «اقتدار در سرزمین بعثت» یکی دیگر از کتاب‌هایی که به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط اداره کل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان رونمایی خواهد شد.

عقیلی اضافه کرد: کتاب «ردپای پرواز» نیز یکی دیگر از کتاب‌های منتشر شده با موضوع دفاع مقدس است که در آن زندگی نامه و خاطرات سرداران شهید گردان جعفرطیار اهواز آمده است.

وی بیان کرد: «روایت نخل‌های ابوحمیظه» یکی دیگر از کتاب‌هایی است که در هفته دفاع مقدس رونمایی خواهد شد که به حماسه ایستادگی مردان و زنان روستای ابوحمیظه می‌پردازد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در ادامه به خاطرات طنز دوران حماسه و ایثار اشاره کرد و ادامه داد: «راه رفتن کلاغ» کتابی است که به خاطرات طنز دوران اسارت آزادگان خوزستانی می‌پردازد.

وی در ادامه به معرفی کتاب «مثل ستاره» پرداخت و اظهار داشت: این کتاب خاطرات سردار شهید توکل قلاوند که از شهدای محوری شهرستان اندیمشک است که منتشر شده است.

عقیلی عنوان کرد: مراسم رونمایی از 15 کتاب دفاع مقدس به صورت متمرکز در روز دوم مهرماه در سالن آب و برق خوزستان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/72010/صا30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول