اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه میناب خبر داد

اجرای 52 برنامه فرهنگی هنری ویژه هفته دفاع مقدس در میناب

فرمانده سپاه ناحیه میناب از اجرای 52 برنامه فرهنگی ورزشی و هنری ویژه هفته دفاع در این شهرستان خبر داد.

اجرای 52 برنامه فرهنگی هنری ویژه هفته دفاع مقدس در میناب

احمد ذاکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در میناب از هفته دفاع مقدس به عنوان فرصتی برای یادآوری ایثارگری و رشادت رزمندگان اسلام یاد کرد و اظهار داشت: در این ایام باید دلاورمردی کسانی که در طول هشت سال جنگ تحمیلی در میادین نبرد حق علیه باطل نقش ایفا کردند برای مردم جامعه مرور شود.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی به هیچ وجه آغازگر جنگ نبود، بلکه در مقابل تجاوز دشمن به خاک کشور از خود دفاع کرد، افزود: تقدس دفاع ملت ایران در طول جنگ تحمیلی از این جهت است که به فرمان مرجع و رهبر انقلاب از مرزها و ارزش‌های کشور دفاع کردیم.

فرمانده سپاه ناحیه میناب بیان کرد: در جنگ تحمیلی تمام استکبار و آمریکای جنایتکار با تحریک صدام و رژیم بعث به دنبال ضربه زدن به ایران اسلامی بودند.

ذاکری اذعان داشت: رهبری و هدایت امام خمینی (ره)، روحیه شهادت‌طلبی، ایثار و فداکاری و جانفشانی رزمندگان، توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار (ع) و انسجام ملت موجب شد تا توطئه‌های استکبار در دستیابی به اهداف شوم و پلید آنها را خنثی و بی‌اثر کند.

وی با تشریح ویژه‌برنامه‌های سی و سومین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در میناب، اذعان داشت: در طول هفته دفاع مقدس 52 برنامه متنوع فرهنگی، ورزشی و هنری در سطح شهر، بخش‌ها و روستاها برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه میناب از رژه نیروهای مسلح، برگزاری یادواره شهدا، برپایی نمایشگاه دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس، دیدار بسیجیان و پاسداران با امام جمعه، نواختن زنگ مقاومت در مدارس و برگزاری کارگاه آموزشی پدافند غیرعامل به عنوان برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس در میناب نام برد و متذکر شد: ویزیت رایگان مردم توسط بسیج جامعه پزشکی، مسابقات چهار جانبه فوتسال بین نیروهای نظامی و انتظامی و برگزاری شب شعر از دیگر برنامه‌های این هفته است.

ذاکری همچنین اهدای خون توسط بسیجیان و پاسداران، همایش پیاده روی خانوادگی، مسابقه تیراندازی بین مسئولان، محفل انس با قرآن، تجلیل از سربازان وظیفه و همایش عفاف و حجاب را از دیگر برنامه‌های سی و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس در میناب ذکر کرد و یادآور شد: به منظور تجلیل از رشادت و دلاورمردی ایثارگران، رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس ضمن عطرافشانی قبور مطهر شهدا، سرکشی از خانواده معظم شاهد و ایثارگر نیز از برنامه‌های محوری گرامیداشت هفته دفاع مقدس در میناب است.

انتهای پیام/88004/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول