اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور بیانیه‌ای اعلام شد

هفته دفاع مقدس روایتگر ایثارگری‌های رزمندگان اسلام

نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند: هفته دفاع مقدس فرصت گرانبهایی برای بازشناسی حماسه عظیم فداکاری فرزندان برومند امام راحل است.

هفته دفاع مقدس روایتگر ایثارگری‌های رزمندگان اسلام

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی و حاتم ناروئی در گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیانیه صادر کردند.

در این بیانیه آمده است: هفته دفاع مقدس فرصت بسیار گران بهایی برای بازشناسی حماسه عظیمی است که با ایثار، فداکاری و سلحشوری فرزندان برومند و معنوی امام، عاشقان خمینی کبیر(ره) افسانه شکست ناپذیری و سلطه گری قدرت‌های جهانی بویژه آمریکای جنایتکار را باطل و برتری ایمان و اراده ملت نستوه و استوار ایران را به عنوان یکی از عبرت‌های بزرگ تاریخ معاصر اثبات کردند.

این بیانیه می‌افزاید: تلاش بیهوده دشمنان انقلاب و مدعیان دروغین حقوق بشر در تجهیز رژیم بعث عراق به سلاح‌های مخرب و پیشرفته و به ویژه سلاح‎های کشتار جمعی و حمایت‎های بی پایان مالی، سیاسی، تبلیغاتی و اطلاعاتی حماسه هشت سال دفاع مقدس و فرجام افتخارآمیز آن درس عبرت و پیامی روشن برای آن‌هایی بود که با تایید و پیگیری رفتارهای خصومت آمیز، تحقق دکترین پوسیده کاخ سفید، بنیاد فکری مقامات آمریکایی در سرنگونی و فروپاشی نظام و تضعیف توانایی ملت و جمهوری اسلامی ایران را آرزو می کردند و امروز نیز با به‌کارگیری عمال دست نشانده خود در سراسر جهان بخصوص کشورهای مسلمان مصر، سوریه، بحرین و سایر بلاد مسلمین، با اجیر کردن افرادی ددمنش به قصد مقابله با اسلام، بدترین فجایع را در تاریخ اعمال ننگین خود به یادگار گذاردند.

در این بیانیه آمده است: اکنون در آستانه سی و سومین سالگرد دفاع مقدس شاهد پیشرفت‌های چشمگیر ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف هسته‎ای، پزشکی، دانش فضایی و کسب افتخارات متعدد در عرصه‎های بین‎المللی و ایجاد الگویی تمام عیار از پیشرفت در سایه پیروی از اسلام و پشتیبانی از ولایت برای منطقه و حتی سایر کشورهای آزادی خواه دنیا هستیم که همه اینها مرهون تلاش جوانان انقلابی و متعهد و متخصص همین مرز و بوم است که با درک صحیح از ارزش‎ها و مفاهیم انقلاب و بنیانگذار کبیر آن، دنیا را متوجه خود ساخته است.

آیت‌الله سلیمانی و ناروئی با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و همه شهدای جنگ تحمیلی، هفته دفاع مقدس را به ملت مسلمان و مرزداران استان سیستان و بلوچستان تبریک عرض کرده و سعادت، سربلندی و پیروزی همه مسلمانان جهان را از خداوند متعال خواستار شدند.

انتهای پیام/75004/ر/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول