اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه بهار خبر داد

اجرای 90 برنامه در بهار همزمان با هفته دفاع مقدس

فرمانده سپاه ناحیه بهار از اجرای 90 برنامه در هفته دفاع مقدس در شهرستان بهار خبر داد.

اجرای 90 برنامه در بهار همزمان با هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، حسن برزگر پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان بهار با اشاره به اینکه به برکت نظام اسلامی دشمنان نتوانستند در دوران دفاع مقدس پیروز شوند، افزود: باید این دوران به نحو مطلوبی در جامعه پاس داشته شود.

وی با بیان اینکه دفاع جانانه ملت در برابر استکبار در دوران دفاع مقدس موجب یاس و ناامیدی دشمنان شد، افزود: این دوران یادآور حرکت‌های شجاعانه و مردانه ملت ایران در برابر دنیای استکبار بود.

فرمانده سپاه ناحیه بهار با اشاره به اینکه ضروری است جوانان با ارزش‌های این دوران به خوبی آشنا شوند، یادآور شد: باید افتخارآفرینی رزمندگان در این دوران به جامعه انتقال داده شود.

وی افزود: جوانان دوران دفاع مقدس الگویی برای نسل جدید جامعه محسوب می‌شوند و باید رشادت‌ها و جان‌گذشتگی‌های این نسل به جامعه ارائه شود.

برزگر به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان بهار اشاره کرد و افزود: این هفته که از 31 شهریور آغاز می‌شود، 90 برنامه در سطح ناحیه، حوزه‌ها، پایگاه‌ها و حلقه‌های صالحین اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: سخنرانی راویان جنگ و دفاع مقدس در مدارس، راه‌اندازی تورهای گردشگری برای جوانان در مراکز نظامی، برگزاری مراسم صبحگاه مشترک، توزیع محصولات فرهنگی، مراسم شب خاطره، اجرای زنگ مقاومت، تجلیل از نقش زنان در دفاع مقدس، همایش سنگرسازان بی‌سنگر و رژه موتورسواران، افتتاح ساختمان‌های پایگا‌ه‌های مقاومت و واحد دانش‌آموزی امیدان، افتتاح سالن‌های ورزشی صالحین، کلنگ‌زنی سالن‌های ورزشی صالحین، افتتاح طرح‌های بسیج سازندگی، کارگاه آموزشی حجاب و عفاف، برگزاری نشست‌های بصیرتی و تجلیل از زنان شهیده و بانوان ایثارگر بهار از دیگر برنامه‌ها است.

فرمانده سپاه ناحیه بهار تصریح کرد: در طول هفته در راستای اقتصاد مقاومتی نیز تسهیلات به بسیجیان در راستای اجرای طرح‌های گوناگون داده می‌شود.

در پایان 12 کمیته با محوریت تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان تشکیل و مقرر شد کمیته‌ها با تعامل و همکاری برنامه‌های مطلوبی را در سطح شهرستان در طول هفته دفاع مقدس اجرایی کنند.

انتهای پیام/2499/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول