اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط تعاونگران

گلزار شهدای گچساران عطرافشانی شد

در دومین روز از هفته تعاون و با حضور جمعی از مسئولان و تعاونگران گچساران، مزار گلزار شهدای این شهرستان غبارروبی و عطرافشانی شد.

گلزار شهدای گچساران عطرافشانی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، مراسم روحانی غبارروبی و عطر افشانی و غبارروبی مزار شهدای این شهرستان به مناسبت هفته تعاون صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان و تعاونگران و فعالان بخش تعاون گچساران برگزار شد.

در این مراسم معاون فرماندار، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و مسئولان ادارات و نهادها و جمع زیادی از اعضای تعاونی‌های گچساران حضور داشتند.

تعاونگران گچسارانی نیز امروز طی مراسم معنوی با حضور در گلزار شهدای این شهرستان با غبارروبی، عطرافشانی و گلباران مزار شهدا؛ یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گچساران در حاشیه این مراسم معنوی با اشاره به مقام شامخ شهیدان اظهار داشت: شهدا کسانی بودند که در لحظه خطر از همه لذت‌های دنیوی گذشتند و به دعوت امام راحل لبیک گفتند.

سید عبدالرحیم ملکوتی‌اصل اظهار داشت: شهدا برای همیشه در تاریخ جاودانه شدند و الگوگرفتن از این اسوه‌های ممتاز ایثار و شجاعت برای همگان ضروری است.

وی یادآور شد: اقتدار ایران اسلامی به خاطر استقامت و وجود روح شهادت در بین مردم ولایتمدار بوده و مسئولان در هر حال باید قدرشناس این ملت فهیم و بصیر باشند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گچساران نیز در این مراسم اظهار داشت: بسیاری از پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های علمی و اقتصادی و عرصه‌های دیگر به برکت دفاع مقدس و خون شهیدان است.

صابر مظاهری با اشاره به هفته تعاون عنوان کرد: در این هفته برنامه‌های متنوعی برنامه‌ریزی شده که اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت تعاون و لزوم بسترسازی بیشتر برای ایجاد تعاونی در سطح شهرستان افزود: یکی از بزرگترین معضلات و ویژگی جوامع در حال توسعه نرخ بالای بیکاری بوده و تشکیل و راه‌اندازی تعاونی‌ها و حمایت و تقویت این بخش نقش بسزایی در کاهش بیکاری دارد.

به گزارش فارس، شرکت‌کنندگان در این مراسم ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

انتهای پیام/82001/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول