اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گچساران خبر داد

اختصاص یک میلیارد ریال برای احداث حسینیه گلزار شهدای گچساران

امام جمعه گچساران گفت: یک میلیارد ریال برای ساخت حسینیه گلزار شهدای این شهرستان در نظر گرفته شده است.

اختصاص یک میلیارد ریال برای احداث حسینیه گلزار شهدای گچساران

حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران در پاسخ به سئوالی مبنی بر زمان اتمام مشکلات تجهیزات سرمایشی، سیستم صوتی و رفاهی در مصلای نیمه‌کاره این شهرستان اظهار کرد: در این زمینه با استاندار کهگیلویه و بویراحمد رایزنی‌های صورت گرفته است که وی نیز عنوان کردند قول نمی‌دهم تمام مشکلات برطرف شود اما هر آنچه در توان دارم در زمینه تکمیل مصلای گچساران کوتاهی نمی‌کنم.

لزوم مشارکت مردم گچساران برای احداث و تکمیل حوزه علمیه و مصلا

وی افزود: برای برطرف کردن مشکلات کنونی با فرماندار گچساران نیز رایزنی و گفت‌و‌گو کرده‌ام و از مردم مؤمن این شهرستان نیز درخواست می‌کنم تا در این زمینه به مسئولان کمک کرده و همکاری‌های لازم را انجام دهند.

امام جمعه گچساران یادآور شد: بر اساس مستندات؛ مشکلات کنونی مصلای گچساران از 14 سال پیش که کلنگ این پروژه بر زمین زده شد؛ آغاز شده اما طبیعتا باید این مصلا در مدت سه یا چهار سال تکمیل می‌شد و اگر روند تکمیل این‌گونه باشد تا شش سال دیگر نیز به اتمام نمی‌رسد.

حجازی در پاسخ به نکته خبرنگار فارس مبنی بر عدم شرکت مطلوب مردم گچساران در ارائه کمک‌های مالی به مصلای این شهرستان، همانند مسجد صاحب‌الزمان(عج) این شهرستان که هنوز با مشکلاتی مواجه است، گفت: به هر حال مؤمنان باید لطف کنند و انتظار ما این است که مردم در زمینه مسائل فرهنگی، مذهبی، مسجد، مصلا و حوزه‌‌های علمیه خواهران و برادران همکاری کنند.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اعتبار در نظرگرفته شده توسط استاندار برای تکمیل مصلا بیان کرد: این اعتبار بسیار کم بوده به همین دلیل من نمی‌توانم مبلغ آن را اعلام کنم.

امام جمعه گچساران در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر این‌که به نظر می‌رسد، حدود یک میلیارد ریال در زمینه تکمیل مصلا در نظر گرفته شده است، یادآور شد: اعتبار یک میلیارد ریالی مد نظر شما برای حسینیه گلزار شهدای گچساران بوده که استاندار برای این مبلغ قول مساعد داده است.

حجازی ادامه داد: اعتبار در نظر گرفته شده برای تکمیل مصلا بسیار کم بوده و ما از استاندار درخواست سه برابر شدن این اعتبار را کرده‌ایم.

به ساکنان زمین حوزه علمیه خواهران مسکن مهر واگذار می‌شود

وی در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار فارس مبنی بر وضعیت احداث حوزه علمیه خواهران گچساران گفت: احداث حوزه آغاز شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد و مشکل ساکنان حوالی زمین مصلا نیز برطرف شده است.

امام جمعه گچساران اظهار کرد: قبل از دیدن زمین به استاندار اعلام کردم اگر مشکل ساکنان حوالی زمین حوزه خواهران برطرف نشود این مکان را برای احداث حوزه علمیه نخواهیم پذیرفت.

حجازی بیان کرد: فرماندار گچساران قول مساعد داد که بعد از واریز تسهیلات مسکن مهر به حساب این افراد، در سریع‌ترین وقت ممکن مسکن مهر به آن‌ها واگذار می‌شود.

انتهای پیام/82001/خ40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول