اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مسکن تویسرکان:

گلزار شهدای 28 روستای تویسرکان ساماندهی شد

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تویسرکان گفت: گلزار شهدای 28 روستای تویسرکان با مبلغ 7 میلیارد و 635 میلیون ریال ساماندهی شده است.

گلزار شهدای 28 روستای تویسرکان ساماندهی شد

علی جلالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان، خدمت به شهدا و خانواده آنان را یک توفیق الهی دانست و اظهار داشت: امنیت، آرامش و پیشرفت روزافزون کشور در همه زمینه‌ها به خاطر جان‌فشانی  شهداست.

وی با اشاره به اینکه بازسازی و ساماندهی گلزار شهدا وظیفه ذاتی ماست، ابراز داشت: ما باید تا آخرین لحظه زندگی خود از جان‌گذشتکی و دلاورمردی شهدا را پاس بداریم، زیرا داشته‌های ما از برکت خون شهداست.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تویسرکان تأکید کرد: باید در حد توان و به شکل‌های گوناگون به منظور تکریم و ترویج اهداف و آرمان‌های آنها گام برداریم.

وی تعداد گلزار شهدای روستایی شهرستان را 46 گلزار اعلام کرد و افزود: تعداد 28 گلزار شهدای روستایی از مجموع 46 گلزار ساماندهی و 18 مورد باقی مانده است.

 جلالی هزینه مورد نیاز برای ساماندهی گلزار شهدای 18 روستا با 81 مزار را 500 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: 288 میلیون تومان از هزینه مورد نیاز از بخش دیون است.

وی با بیان اینکه برای ساماندهی گلزار شهدای 28 روستا 7 میلیارد و 635 میلیون ریال هزینه شده است، بیان کرد: 4 میلیارد و 759 میلیون و 866 هزار و 250 ریال اعتبار تخصیص یافته و مابقی مبلغ از بخش دیون برای ساماندهی تعداد گلزار فوق هزینه شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تویسرکان ابراز کرد: ساماندهی گلزار شهدای چهار روستای شأن‌آباد، وردآورد علیا، ریواسیجان و شوق‌آباد با 16 مزار و پنج مزار متفرقه به مناسبت هفته دولت افتتاح شد.

وی هزینه صرف شده در خصوص این تعداد گلزار را 755 میلیون ریال عنوان و گفت: مبلغ 383 میلیون و 498 هزار و 256 ریال از محل دیون پرداخت شده است.

انتهای پیام/89010/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول