اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فرهنگسرای شهید شهریاری خورموج خبر داد

برگزاری جشن میلاد شهید شاخص در گلزار شهدای روستای درازی دشتی

مسئول فرهنگسرای شهید شهریاری خورموج از برگزاری جشن میلاد شهید رسول پناه، شهید شاخص سال 92 روستای درازی شهرستان دشتی خبر داد.

برگزاری جشن میلاد شهید شاخص در گلزار شهدای روستای درازی دشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، برای اولین‌بار در استان بوشهر، جشن میلاد شهید رسول پناه، شهید شاخص سال 92 روستای درازی شهرستان دشتی و نکوداشت شهید علی حسین زمان در گلزار شهدای روستای درازی برگزار شد.

حمید زارعی در این آیین گفت: امسال پیش از برگزاری یادواره شهدای روستای درازی، شهید رسول پناه به عنوان شهید شاخص سال روستا تعیین شد.

عضو و کمیته فرهنگی ستاد یادواره شهدای روستای درازی افزود: پس از تعیین شهید شاخص برنامه‌های مختلف فرهنگی از جمله مسابقه نقاشی، مقاله نویسی، خاطره‌نویسی با موضوع شهید رسول پناه برگزار و یک‌دوره مسابقه ورزشی نیز اجرا شد.

مسئول فرهنگسرای شهید شهریاری خورموج ادامه داد: مقرر شد در شب میلاد شهید رسول پناه برنامه‌ای در جوار مزار شهید برگزار شود و از آنجا که روز تولد شهید رسول پناه همزمان با روز مبارزه با استعمار است از شهید علی حسین زمان از رزمندگان این روستا که در جنگ با انگلیس در رکاب با رئیس علی دلواری به شهادت رسید نیز یادی شود.

در این برنامه، طوبی شیرکانی، نمایش نقالی با موضوع خالو حسین در خصوص دلاوری‌های مردم دشتی در جنگ با استعمار انگلیس اجرا کرد و کیک تولد شهید رسول پناه توسط مادر شهید بریده و بین حضار توزیع شد.

در پایان از برگزیدگان مسابقات فرهنگی و ورزشی و شورای سابق روستا نیز تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/66006/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول