اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دولت صورت می‌گیرد

افتتاح 15 گلزار شهدا در سطح شهرستان کهگیلویه

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه از افتتاح 15 گلزار شهدا در سطح شهرستان کهگیلویه در هفته دولت خبر داد.

افتتاح 15 گلزار شهدا در سطح شهرستان کهگیلویه

بهنام صمدی‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: تعداد 15 گلزار شهدای ساماندهی شده در سطح شهرستان در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه خاطرنشان کرد: گلزار شهدای تنگ سپو به نمایندگی از 15 گلزار شهدای آماده افتتاح با حضور استاندار به بهره‌برداری رسید.

صمدیان با بیان اینکه 9 مورد از گلزارهای ساماندهی شده تک‌مزاری هستند، اذعان داشت: در هر کدام از گلزار شهدای تنگ سپو و روستای امیرالمومنین دو شهید والا مقام آرمیده‌اند.

وی، اعتبار هزینه شده برای ساماندهی گلزار شهدای تنگ سپو را یکصد و 40 میلیون ریال خواند و متذکر شد: ساماندهی گلزار شهدای دو مزاری در تنگ سپو و روستای امیرالمومنین توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان انجام شده است.

این مسئول، ساماندهی گلزارهای تک مزاری در روستاهای تنگ سپو و فیلگاه را متذکر شد و اذعان داشت: بالغ بر یکصد و 40 میلیون ریال صرف ساماندهی این دو گلزار شده است.

صمدیان، ساماندهی گلزار شهدای روستاهای کلگه‌زری، آب‌مو، پاقله، برم سبز، برم شیر، آبکری و برد کشکی را نیز تک‌مزاری دانست و با بیان اینکه بالغ بر 420 میلیون ریال برای ساماندهی این روستاها هزینه شده است، افزود: ساماندهی این تعداد از گلزار شهدای تک‌مزاری از سوی قرارگاه سازندگی خاتم صورت گرفته است.

وی، ساماندهی گلزار شهدای کوشک دشمن زیاری با پنج مزار و گلزار شهدای دو مزاری واقع در روستاهای خلیفه‌ای و دزک را از دیگر اقدامات قرارگاه سازندگی خاتم در شهرستان برشمرد و ابراز داشت: مبلغ 420 میلیون ریال برای ساماندهی پنج مزار شهید در گلزار شهدای کوشک دشمن‌زیاری و 280 میلیون ریال صرف ساماندهی گلزار شهدای دو روستای دیگر شده است.

انتهای پیام/82016/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول