اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور آیت‌الله نوری همدانی

گلزار شهدای شهرکرد گلباران می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفـت: فردا صبح گلزار شهدای شهرکرد با حضور آیت‌الله نوری همدانی گلباران خواهد شد.

گلزار شهدای شهرکرد گلباران می‌شود

علی امیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: بی‌شک دوران هشت ساله دفاع مقدس به عنوان قطعه‌ای شگرف در تاریخ انقلاب اسلامی چون نگینی می‌درخشد و دست‌مایه بهترین تحقیقات فرهنگی اجتماعی است.

وی افزود: ما اگر درک کنیم که برگ‌های کتاب تاریخ مدیون حضور این فرزانگان میدان عمل و حماسه پیر فهیم خمینی کبیر بوده‌اند، حتماً  سعی خواهیم کرد فضایی بسازیم تا چهره‌های پنهان مردان بی‌ادعا را به تصویر بکشیم.

امیری با اشاره به وجود بیش از 2 هزار و 500 شهید  در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد:  شهدا جوانان و غیور مردانی بودند که برای حفظ ناموس و خانواده از جان خود گذشتند و مردانه در برابر سلاح دشمن ایستادگی کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری  ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس برگ زرینی از تاریخ معاصر سرزمین ما ایران است و بدون تردید تاثیرات این دوران ارزشمند در همه زندگی ما نه تنها در همان سال‌ها و نسل‌ها بلکه سالیان بعد و نسل‌های آینده نیز قابل مشاهده است .

امیری از گلباران گلزار شهدای شهرکرد با حضور آیت الله نوری همدانی خبر داد و گفت: حضور عالم فرزانه‌ای مانند ایشان در چهارمحال و بختیاری  مایه افتخار است که تا مدت‌ها خاطره خوشی از سفر پر برکت وی در ذهن مردم این استان ما نقش خواهد بست.

وی ادامه داد: گلزار شهدای شهرکرد فردا صبح با حضور پیر فرزانه آیت الله همدانی، نماینده ولی‌فقیه در این استان، استاندار چهارمحال و بختیاری و جمعی از مردم و مسئولان گلباران خواهد شد.

انتهای پیام/68006/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول