اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان:

اصفهان در سازندگی و دفاع در سطح کشور حرف اول را می‎زند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: اصفهان در سازندگی و دفاع در سطح کشور همیشه حرف اول را می‎زند، اما نسبت به آن اجحاف شده است.

اصفهان در سازندگی و دفاع در سطح کشور حرف اول را می‎زند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، جعفر عسگری در نشست ظهر امروز در تشریح برنامه‎های هفته دفاع مقدس در اصفهان، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای یادآوری رشادت و ایثار بزرگمردان دفاع مقدس است.

وی افزود: هفته دفاع مقدس همچنین بهترین زمان برای یادآوری ایثار این افراد به کسانی است که در این جهت کوتاهی کردند و این یادآوری وظیفه تمام افراد فرهنگی از جمله رسانه‌ها است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان بیان داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان و کمیته تبلیغات و مراسم ستاد دفاع هفته دفاع مقدس به مانند همیشه با برنامه‌ریزی‌های دقیق سعی در برپا کردن هر چه بیشتر این مراسم و گسترش زیباتر فرهنگ شهادت و ایثار بین تمام آحاد مردم به ویژه نسل‌های آینده دارد.

وی افزود: روز‌ یکشنبه 31 شهریورماه به عنوان اولین روز هفته دفاع مقدس به نام اقتدار و صلابت همراه با رژه نیروهای مسلح همراه است.

عسگری ادامه داد: دانش‌پژوهی و دفاع ملی و توجه به پدافند غیرعامل، سربازی و پایمردی و توجه به خدمت مقدس سربازی، عفاف و پاسداری و نقش زنان در صیانت از دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی، ایثارگران، شهدا و عطرافشانی مزار شهدا، رزمندگان، ولایت‌مداری و وحدت نیروهای مسلح و پاسداشت حماسه عملیات ثامن‌الائمه و روز درس‌ها و عبرت‌ از وقایع جنگ تحمیلی عناوینی است که برای ایام این هفته در نظر گرفته شده است.

وی با تأکید بر اینکه باید به نقش اصفهان در دفاع مقدس توجه بیشتری نشان داد، گفت: اصفهان در سازندگی و دفاع در سطح کشور همیشه حرف نخست را زده است، اما نسبت به آن اجحاف شده است به شکلی که در یکی از فیلم‌های پخش شده، نقش جاسوس به یک اصفهانی سپرده می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: باید به اصفهان و نقش آن در دفاع مقدس توجه بیشتری کرد و این امر باید توسط رسانه‎ها انجام شود.

انتهای پیام/63019/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول