اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل:

نقش سنگر‌سازان بی‌سنگر در دفاع مقدس باید بازگو شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت:‌ رسالت تاریخ ما امروز با حضور در جبهه کار و تلاش و مجاهدت تبیین نقش بارز سنگرسازان بی‌سنگر در دوران دفاع مقدس است.

نقش سنگر‌سازان بی‌سنگر در دفاع مقدس باید بازگو شود

عادل عبدایمانی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: براساس فرمایشات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) جهادگران، این سنگر‌سازان بی‌سنگر در جنگ هشت ساله ما نقشی کمتر از نیروهای مسلح نداشته؛ بلکه در بسیاری از حوزه‌ها پرتوان‌تر از آنها حضور پیدا کردند.

وی خاطرنشان کرد: ما در قبال این شجاعت‌ها و رشادت‌ها امروز وظیفه خطیری را برعهده داریم که به مانند ایثارگران باید از کیان و مرزهای این کشور و ناموس و شرف تک تک ایرانیان صیانت کنیم که این صیانت با حضور در سنگر تولید و حمایت از بخش‌های مختلف اقتصادی و کشاورزی محقق می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل یادآور شد: سنگر‌سازان بی‌سنگر در جنگ هشت ساله کار پشتیبانی و حمایت‌های لازم را از رزمندگان مد‌نظر قرار داده و در حالی که خودشان سنگری نداشتند برای رزمندگان اسلام سنگر تهیه می‌کردند که این خود بزرگترین جهاد است و شایسته است ابعاد این جهاد واقعی به نسل آینده تبیین شود.

عبد‌ایمانی گفت: این روحیات و دلاورمردی‌ها ریشه در فرهنگ اصیل جهادی دارد و پیام آن حفظ ارزش‌های والای اسلام و انقلاب است.

این مسئول تصریح کرد: در حال حاضر به ویژه از سخنان مقام معظم رهبری درمی‌یابیم که در مدیریت و مسئولیت‌های جامعه مبنای پیش‌قراولان را باید جهاد بدانیم و جهادی نیز عمل کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل بیان داشت: هم‌‌اکنون سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل و خانواده بزرگ این مجموعه پرچم‌دار 26 شهید والامقام جهادگری است که با عزت و صلابت خود در کنار سایر شهدا بیرق عزت و افتخار را بالا برده و شعار رسیدن به مرزهای اقتصادی را به جد دنبال می‌کند و در تبعیت از ولی امر زمان آماده هر‌گونه جانفشانی است.

عبدایمانی افزود: امسال با قدرت لایزال الهی در سالی که مزین به نام حماسه اقتصادی و سیاسی است جهاد کشاورزی دوشادوش سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در نمایشگاه آثار دفاع مقدس و رزمی - فرهنگی بدر حضور با‌شکوه خواهد داشت و با به نمایش گذاشتن گوشه‌هایی از رشادت‌های سنگر‌سازان بی‌سنگر، شهدای جهادگر را در معرض دید می‌گذارد.

وی ادامه داد: در نخستین روز هفته دفاع مقدس و در رژه نیروهای مسلح با مشارکت جدی، امکانات و تجهیزات مهندسی و جهادی خود را به نمایش خواهیم گذاشت تا مردم با گوشه‌ای از رشادت‌ها و ایثارگری‌های سنگر‌سازان بی‌سنگر آشنا شوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در پایان سخنان خود اذعان کرد: حال که این نهاد با نام ارزشمند جهاد توسط امام راحل (ره) متبرک شده است تلاش گسترده‌ای را در تامین نیاز غذایی و امنیت غذایی انجام داده و بی‌وقفه در اعتلا و اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب گام بر می‌دارد.

انتهای پیام/62003/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول