اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان

100 برنامه در هفته دفاع مقدس در لرستان اجرا می‌شود

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) در لرستان گفت: در هفته دفاع مقدس 100 برنامه در سطح استان لرستان برگزار می‌شود.

100 برنامه در هفته دفاع مقدس در لرستان اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، علی حسین پازدار ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، گفت: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای تجلیل از شهدا و ایثارگران این عرصه است.

این مقام مسئول اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصت و مجال مناسبی برای تبیین و تشریح نقش مردم در دوران دفاع مقدس اسلامی به طرق مختلف است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان، گفت: باید برنامه‌های هفته دفاع مقدس طوری باشد که نسل آینده و نوجوانان بتوانند آن دوران را به خوبی حس کنند.

پازدار خاطرنشان کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس مسئولیت اجرایی آنها در سال جاری به عهده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گذاشته شده است و امسال در استان لرستان بیش از 100 برنامه اجرا می‌شود.

وی اظهار کرد:‌ یکی از برنامه‌های محوری این هفته اجرای مراسم باشکوه رژه نیروهای مسلح در مرکز استان و شهرستان‌های لرستان است.

پازدار گفت: تمام فرماندهان نظامی و انتظامی و نیروهای مسلح به ویژه بسیجیان به صورت سازمان‌یافته در مراسم 31 شهریور شرکت می‌کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع)، گفت: بازسازی یکی از عملیات‌های دوران دفاع مقدس به نام عملیات محمد رسول‌ الله در مرکز استان انجام می‌گیرد.

پازدار با بیان اینکه نمایشگاهی با عنوان یاد یاران و اجرای همایش‌های رزمی فرهنگی در حاشیه این بازسازی عملیات اجرا می‌شود، گفت: دیدار فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح با نماینده ولی‌فقیه و مشابه آن در شهرستان‌ها و ائمه جمعه یکی دیگر از برنامه‌های این هفته است.

وی افزود: صبحگاه مشترک در لشکر 84 به میزبانی این ارگان و مشابه همین در همه شهرستان‌ها، غبارروبی قبور شهدا همزمان در سراسر کشور اعزام تیم‌های درمانی، خدماتی و بلیت رایگان، شرکت فرماندهان، مسئولان و کارکنان نیروهای مسلح در نماز جمعه از دیگر برنامه‌های این هفته است.

پازدار گفت: یکی از دیگر برنامه‌های شاخص این هفته راهپیمایی خانوادگی در مرکز استان است که به صورت مشترک با همکاری اداره کل ورزش و جوانان از میدان شهدا تا تپه شهدای گمنام شهرستان خرم‌آباد برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) گفت: دیدار فرماندهان و نیروهای مسلح با خانواده‌های شهدا و جانبازان، اعزام راهیان دفاع مقدس به مراکز و مدارس علمی، گردهمایی بزرگ فرزانگان و ایثارگران در همه شهرستان‌ها و ... از دیگر برنامه‌های این استان و شهرستان‌های تابع لرستان است.

وی گفت: تیم‌های درمانی در این هفته به مناطق محروم لرستان از جمله شهرستان دوره چگنی، شهرستان نورآباد، سپید دشت، شهرستان کوه‌دشت و شهرستان علی گودرز، اعزام می‌شود.

انتهای پیام/2304/ح40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول