اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه ملایر خبر داد

برگزاری 85 برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در ملایر

فرمانده سپاه ناحیه ملایر از برگزاری 85 برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در ملایر خبر داد.

برگزاری 85 برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر محمد اسکندری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ملایر با اشاره به اینکه دفاع مقدس به خاطر مقدس بودنش ماندگار شد، اظهار داشت: دفاع مقدس به عنوان یکی از الگوهای مبارزاتی در انقلاب‌های جهان می‌درخشد و بی‌نظیرترین دفاع از ارزش‌های یک کشور در دنیا بوده است.

وی به نقش بی‌بدیل امام در دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: امام خمینی(ره) از همان ابتدای پیروزی انقلاب با اندیشمندی و آینده‌نگری رویکرد دشمنان را نسبت به نظام پیش‌بینی کرده بودند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر تصریح کرد: امام خمینی (ره) با تدبیر خود در پنجم آذرماه با صدور فرمان تشکیل ارتش 20 میلیونی، فراخوان عضویت مردم به بسیج را دادند.

وی متذکر شد: هنوز نهال نوپای انقلاب شکل نگرفته بود که حمله نظامی دشمنان علیه کشور آغاز شد.

اسکندری ادامه داد: در این زمینه نسل اول و دوم انقلاب با پیروی از رهبری امام و درک شرایط، راهی جبهه‌ها شدند و جانانه از ارزش‌های اسلامی و کیان کشور دفاع کردند.

وی ابراز داشت: این جوانان انقلاب را به خوبی درک کرده بودند و با لبیک به ندای رهبری جانانه و با شور و نشاط به برای دفاع به سمت جبهه شتافتند و در این راه به شهادت رسیده و یا جانباز و اسیر شدند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر به نقش مادران و همسران خانواده‌های معظم شهدا و رزمندگان در دفاع مقدس اشاره کرد و یادآور شد: رمز موفقیت ایران در هشت سال دفاع مقدس به خاطر تبعیت محض از ولایت بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز وظیفه نسل سوم و چهارم انقلاب نیز الگوپذیری و تبیین ارزش‌های دفاع مقدس است، عنوان کرد: پیشرفت‌های علمی و موفقیت جوانان امروز دنیا را به حیرت آورده است.

اسکندری اذعان داشت: در این راستا نسل امروز باید تبعیت از امر ولایت را در صدر امور خود برای موفقیت‌های بیشتر داشته باشد.

وی در ادامه به برنامه‌های هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: در سطح استان همدان یک‌هزار برنامه در هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود که از این تعداد 90 برنامه شاخص است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر بیان کرد: از تعداد برنامه‌های شاخص استان تعداد 85 برنامه نیز در ملایر همزمان با هفته دفاع مقدس انجام خواهد شد.

وی، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در تمام رده‌های سپاه و پایگاه‌های بسیج را  از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در ملایر برشمرد.

اسکندری همچنین از برگزاری سه یادواره شهدا همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: برگزاری همایش پیاده‌روی در روز پنجم مهر نیز از برنامه‌های شاخص ملایر است.

وی، برگزاری شب خاطره با حضور رزمندگان دفاع مقدس در مساجد، مدارس، دانشگاه‌ه، برگزاری عصر شعر دفاع مقدس با حضور شاعران شهرستان و مسابقات مختلف فرهنگی ـ ورزشی را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در ملایر عنوان کرد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه‌های پایگاه محور در سطح همه پایگاه‌ها نیز در ملایر در این هفته اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/89013/ذ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول