اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

جانباز 70 درصد دفاع مقدس به خیل شهدا پیوست

علیرضا فلاحی جانباز 70 درصد تویسرکانی، پس از 29 سال تحمل درد به جمع شهدا پیوست.

جانباز 70 درصد دفاع مقدس به خیل شهدا پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، ظهر امروز علیرضا فلاحی جانباز 70 درصد هشت سال دفاع مقدس پس از 29 سال تحمل درد به درجه رفیع شهادت نائل شد.

پیکر مطهر شهید علیرضا فلاحی با حضور پرشور مردم و مسئولان تویسرکان از میدان امام خمینی(ره) تا میدان شهید فرشید هرمزی تشییع شد.

همچنین با حضور فرماندار تویسرکان، معاون فرماندار، بخشدار مرکزی تویسرکان و دیگر مسئولان،با امامت حجت‌الاسلام سید محمد‌باقر شیخ‌الاسلامی، نماز بر پیکر این جانباز شهید خوانده شد.

علیرضا فلاحی در هنگام جنگ به عنوان سرباز نیروی انتظامی به جبهه‌ عازم شد و در سال 63 در منطقه سردشت استان کردستان مجروح و به جمع جانبازان 70 درصد دفاع مقدس پیوست.

این جانباز شهید دارای دو فرزند است که امروز با 29 سال صبوری به خاطر یادگار دوران دفاع مقدس بر بدنش، شهید شد.

این شهید بزرگوار با حضور مردم شهیدپرور و مسئولان در قطعه شهدای بمباران گلزار شهدای شهر تویسرکان به خاک سپرده شد.

در حاشیه این مراسم فرماندار شهرستان تویسرکان با اشاره به اینکه جانبازان شهدای زنده هستند، افزود: جانبازان در هشت سال دفاع مقدس، رشادت‌های زیادی خلق کردند.

حسین‌علی شرکائی با بیان اینکه جانبازان سند افتخار و از خودگذشتگی ملت هستند، تأکید کرد: ما باید فرصت را غنیمت بشماریم و تا زمانی که این بزرگواران در قید حیات هستند ناگفته‌های آنها را به جامعه عرضه کنیم.

وی افزود: بازخوانی خاطرات جانبازان چهره واقعی دشمنان اسلام را به مردم و نسل‌های آینده نشان می‌دهد.

فرماندار تویسرکان نشر اهداف و آرمان‌های شهدا را سازوکاری راهبردی در مبارزه با جنگ فرهنگی و اعتقادی استکبار عنوان کرد.

وی صیانت از خون شهدا را یک امر واجب دانست و تأکید کرد: آرامش و امنیت امروز با گذشت و تحمل جانبازانی چون علیرضا فلاحی حاصل شده است، اگر ما در این امر کوتاهی کنیم باید در مقابل شهدا پاسخگو باشیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تویسرکان نیز با اشاره به اینکه تویسرکان در دفاع مقدس یک‌هزار و 460 جانباز پنج تا 75 درصد دارد، افزود: علیرضا فلاحی امروز به جرگه 750 شهدای هشت سال دفاع مقدس تویسرکان پیوست.

محمد داوری با اشاره به اینکه امنیت کنونی ما مرهون جانفشانی غیورمردان دفاع مقدس است، متذکر شد: شهدا رفتند تا عزت ما حفظ شود.

وی افزود: شهدا بر صیانت از دین مبین اسلام و عمل به آن، دفاع از ولایت فقیه، حفظ آرمان‌های انقلاب و احترام به والدین تأکید فراوان داشته‌اند، پس باید به آن توجه شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تویسرکان در پایان مراسم یادبود شهید علیرضا فلاحی جانباز 70 درصد هشت سال دفاع مقدس امروز ساعت 15 تا 17 در مسجد شهرک طالقانی شهر تویسرکان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/890108/ک30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول