اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اول تا چهارم مهرماه برگزار می‌شود

تشییع 10 شهید گمنام در چهار نقطه استان بوشهر

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: 10 شهید گمنام در استان بوشهر از اول تا چهارم مهرماه در 4 نقطه استان بوشهر تشییع می‌شود.

تشییع 10 شهید گمنام در چهار نقطه استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسن پرآور عصر امروز در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه هفته دفاع مقدس امسال در استان بوشهر متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود گفت: در روز اول مهرماه، استان بوشهر شاهد حضور 10 شهید گمنام است که مراسم استقبال از این شهیدان والامقام ساعت هفت صبح روز دوشنبه اول مهرماه از فرودگاه بوشهر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این شهیدان گمنام در عملیات‌های والفجر 8 به فیض عظیم شهادت نائل آمده‌اند تصریح کرد: 10 شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس با حضور مردم شهیدپرور استان بوشهر با شکوه خاصی تشییع و در سایت نیروگاه اتمی بوشهر، جزیره شیف، چغادک و بندر ریگ تشییع و تدفین خواهند شد.

پرآور از برگزاری شبی با شهدا و وداع با شهیدان در مصلی نماز جمعه بوشهر در اول مهرماه خبر داد و گفت: مراسم تشییع شهدا در مرکز استان ساعت 7 صبح پس از زیارت عاشورا از سپاه ناحیه بوشهر، به سمت خیابان توحید تشییع و پیکر 2 شهید گمنام برای تشییع و خاک‌سپاری به نیروگاه اتمی بوشهر منتقل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای رفاه حال کارکنان اداری برای حضور در مراسم تشییع شهدا، به دستور استاندار بوشهر سه شنبه دوم مهر ادارات شهر بوشهر تعطیل است، گفت: مردم بوشهر در مرحله قبلی تشییع شهدای گمنام صحنه زیبایی خلق کردند که بارها از شبکه سراسری سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با بیان اینکه دوم مهر دو شهید والامقام در سایت نیروگاه اتمی بوشهر تشییع و دفن می‌شود گفت: شهرهای شیف و بندر ریگ سوم مهرماه شاهد تشییع سه شهید گمنام هستند که پس از تشییع سه شهید در جزیره شیف و سه شهید در بندر ریگ دفن خواهد شد.

پرآور از تشییع و خاکسپاری دو شهید در چغادک خبر داد و گفت: چهارم مهر نیز دو شهید بر روی دستان مردم قدرشناس و شهید پرور چغادک تشییع و دفن می‌شود.

وی با اشاره به گرامیداشت هفته دفاع مقدس این هفته را یادآور رشادت‌ها و حماسه آفرینی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: حماسه آفرینی‌های رزمندگان در طول هشت سال جنگ تحمیلی، نقطه افتخار و عزت ایران اسلامی است که نیروهای مسلح برنامه‌های ویژه‌ای را در این هفته به نمایش می‌گذارند.

پرآور با تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس تاکید کرد: در هفته دفاع مقدس برنامه‌های متنوعی در استان بوشهر برگزار می‌شود که این برنامه‌ها با رژه نیروهای مسلح از 31 شهریور آغاز می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: در 31 شهریور رژه نیروهای مسلح در میدان امام بوشهر برگزار می‌شود که اقتدار و صلابت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان می‌کشانیم.

پرآور از اجرای عملیات خیبر در هفته دفاع مقدس در ساحل بوشهر خبر داد و گفت: این عملیات که یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین عملیات‌ها در طول هشت سال جنگ تحمیلی بود در بوشهر اجرا و توان نظامی رزمندگان در بازسازی این عملیات به نمایش گذاشته می‌شود.

وی تصریح کرد: عملیات خیبر از نفتکش تا منطقه جلالی در ساحل بوشهر بازسازی می‌شود و مردم می‌توانند بعدازظهرها در طول هفته دفاع مقدس از این برنامه دیدن کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: در این هفته همچنین به پاس جانفشانی‌های رزمندگان اسلام از سلحشوران دوران دفاع مقدس و خانواده معظم شهدا تجلیل می‌شود.

انتهای خبر/66006/ط40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول