اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان مطرح کرد

معرفی شهدا و اهداف آنها به جوانان به منظور الگوپذیری

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان گفت: شهدا و راه و روش آنها را باید به نسل جوان معرفی کنیم.

معرفی شهدا و اهداف آنها به جوانان به منظور الگوپذیری

احمد رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: اول مهر ماه همزمان با سالروز جانفشانی رزمندگان و ایثارگرانی است که به نام دفاع مقدس نامگذاری شده تا بتوانیم اتفاقات و حوادث هشت سال دفاع مقدس را برای نسل‌ کنونی به تصویر بکشیم.

وی با بیان اینکه ما مدیون خون شهدا هستیم، ادامه داد: در معرفی شهدا و راه آنان نباید کوتاهی کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان ابراز داشت: نسل‌های بعد از جنگ باید بدانند که برای آزادی امروز ما خون‌های زیادی ریخته شده که باید حقشان را ادا کنیم و نگذاریم خون شهدا پایمال شود.

وی افزود: باید تلاش کنیم شهدا را به عنوان الگو و اسطوره‌های جامعه به نسل جدید معرفی کنیم.

رستمی ادامه داد: تداعی لحظه‌ها و اتفاقات هشت دفاع مقدس همیشه همراه ما است اما این معرفی در هفته دفاع مقدس با اجرای برنامه‌های مختلف پررنگ‌تر می‌شود.

وی یادآور شد: از جمله برنامه‌های بنیاد شهید استان همدان در هفته مقدس دیدار فرماندهان ارشد نیرو‌های مسلح و بنیاد شهید با خانواده شهدا، مراسم میهمانی لاله‌ها در گلزار شهدا، دیدار پرسنل و بسیج پایگاه شهید کلوپ بنیاد شهید با جمعی از خانواده‌های ایثارگر و ... است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان ادامه داد: از جمله برنامه‌های بنیاد شهید استان در هفته دفاع مقدس دعوت از ایثارگران برای حضور در مراسم رژه نیرو‌های مسلح، دیدار مسئولان بنیاد شهید با ایثارگران بستری در بیمارستان‌ها و شرکت در مراسم بازسازی عملیات والفجر است.

وی به برگزاری پیاده‌روی و کوهپیمایی بسیجیان پایگاه شهید کلوپ بنیاد شهید اشاره و عنوان کرد: از برنامه‌های ورزشی ما در هفته دفاع مقدس اعزام تیم والیبال دختران شاهد و ایثارگر به مسابقات کشور و برپایی دومین کارگاه تاریخ شفاهی در باغ‌موزه دفاع مقدس است.

رستمی در پایان سخنانش گفت: از دیگر برنامه‌های بنیاد شهید در هفته دفاع مقدس مشارکت در برگزاری یادواره‌های شهدا در مناطق شهری و روستایی در استان همدان است.

انتهای پیام/89007/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول