اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ارشاد ماهدشت:

مراسم تشییع شهدای گمنام فردا در ماهدشت انجام می‌شود

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماهدشت گفت: مراسم معنوی و روحانی تشییع پیک پاک شهدای گمنام، صبح فردا در این شهر برگزار خواهد شد.

مراسم تشییع شهدای گمنام فردا در ماهدشت انجام می‌شود

حجت‌الاسلام والمسملین محمود دهقان‌دار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: انقلاب شکوهمند ملت ایران به رهبری مرجعیت معظم شیعه به ویژه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در 22 بهمن 57 به ثمر نشست و نهال نوپای انقلاب از همان روزهای نخست با کینه و دشمنی زورگویان و ددمنشانه جهان روبه‌رو بود.

وی تصریح کرد: کشورهای غربی که توان درک حرکت انقلابی و اسلامی ملت ایران را نداشته و از سوی دیگر از انتقال پیام انقلاب ما به جهان به ویژه ملت‌های دربند و ستمدیده هراس داشتند، تمام توان خود را برای ضربه زدن به ملت ایران به کار بستند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماهدشت افزود: به همین دلیل شاهد هستیم که از روز نخست پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز آنها توطئه‌ها و دسیسه‌های متعددی برای ضربه زدن به انقلاب ما به کار بسته و حتی هشت سال جنگی نابرابر را به ملت ایران تحمیل کردند.

دهقان‌دار تاکید کرد: به طور قطع اگر ایثار، فداکاری، روحیه شهادت‌طلبی و ولایت‌مداری ملت ایران به ویژه جوانان ما نبود، به طور قطع دسیسه‌های دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی آسیب جدی به ایران اسلامی وارد می‌کرد.

وی افزود: به فضل الهی شاهد بودیم که در طول بیش از 3 دهه اخیر ملت ایران در تبعیت از ولایت، از تمام توان خود برای حفظ و حراست از انقلاب استفاده کرده و امروز ثمره آن را شاهد هستیم.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماهدشت بیان داشت: در این راه پر فراز و نشیب،‌ جوانان ایران اسلامی جان و مال خود را در راه تحقق آرمان‌های انقلاب گذاشتند و امروز و با گذشت بیش از 2 دهه از پایان جنگ هنوز شاهد هستیم که پیکر مطهر جوانان ما از جبهه‌های حق علیه باطل به میهن باز می‌گردد.

* مراسم شبی با شهدا امشب در ماهدشت برگزار می‌شود

دهقان‌دار با اشاره به برنامه تشییع پیکر پاک 2 شهید گمنام در ماهدشت گفت: بر اساس برنامه اعلام شده، ما فردا پنجشنبه بیست و هشتم شهریور افتخار تشییع پیکر این 2 شهید را داریم و به طور قطع مراسم وداع با فرزندان امام خمینی (ره) با شکوه تمام برگزار خواهد شد.

وی افزود: این برنامه صبح روز پنجشنبه از مصلای ماهدشت در ساعت 9 صبح تا مزار شهدا برگزار خواهد شد و حضور مردم شهیدپرور ماهدشت در حقیقت تجدید بیعت با شهدا و ولایت است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماهدشت در پایان اعلام کرد: همچنین مراسم شبی با شهدا شامگاه امشب و پس از نماز مغرب و عشاء در مصلای ماهدشت و با حضور علمای دینی، بسیجیان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مداحان اهل بیت (ع) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2302/ک30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول