اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفظ آثار کردستان خبر داد

تشییع پیکر 2 شهید گمنام در سریش‌آباد/ نصب تندیس شهدای شیمیایی در آبیدر سنندج

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان از تشییع پیکر 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس فردا در پارک سادات شهر سریش‌آباد خبر داد.

تشییع پیکر 2 شهید گمنام در سریش‌آباد/ نصب تندیس شهدای شیمیایی در آبیدر سنندج

محمدرضا شرف‌بیانی در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: پیکر مطهر این شهدای گرانقدر عصر امروز وارد شهر سنندج خواهد شد و فردا برای دومین بار در سال‌جاری این شهدا در شهر سری‌آباد از توابع شهرستان قروه در خاک میهن اسلامی آرام خواهند گرفت.

وی بیان کرد: در ابتدای سال‌جاری نیز 4 تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در دانشگاه کردستان و شهرستان کامیاران آرام گرفتند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان با اشاره به اینکه در استان کردستان با توجه به نقاط عملیاتی و یادمانی دوران دفاع مقدس کمتر مورد توجه قرار گرفته، تصریح کرد: با توجه به ذهنیت انجام شده در آینده توسعه این یادمان‌ها بیشتر خواهد شد.

شرف بیانی اضافه کرد: با توجه به برنامه‌های پیشنهادی در آینده شاهد ایجاد یادمان شهدای گمنام در شهرهای دزج، دهگلان، سقز و دانشگاه علوم پزشکی کردستان خواهیم بود.

وی ایجاد یادمان‌های شهدا در کردستان به عنوان مشهد شهدا ضروری دانست و اظهار کرد: بدون شک با ایجاد این یادمان‌ها گام‌های استواری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان برداشته خواهد شد.

نصب تندیس شهدای شیمیایی در پارک آبیدر سنندج

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان از نصب تندیس شهدای شیمایی در پارک آبیدر سنندج خبر داد و اظهار کرد: بر اساس توافق انجام شده با شهردار سنندج این تندیس که بزرگترین نماد ایثار و مقاومت مردم کردستان در مقابل حملات ددمنشانه رژیم بعث عراق است در پارک آبیدر سنندج نصب خواهد شد.

شرف‌بیانی یادآور شد: نصب این تندیس به عنوان یادمان ایثار و مقاومت و مظلومیت مردم بی دفاع دوران دفاع مقدس در مقابل حملات وحشیانه کشور عراق و دشمنان نظام جمهوری اسلامی تاثیر زیادی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

انتهای پیام/79005/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول