اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش ملایر:

فرآیند اجتماعی شدن را به دانش‌آموزان آموزش دهیم

مدیر آموزش و پرورش ملایر گفت: باید فرآیند اجتماعی شدن را به دانش‌آموزان آموزش دهیم.

فرآیند اجتماعی شدن را به دانش‌آموزان آموزش دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر حجت‌الله چهاردولی صبح امروز در همایش مدیران مدارس این شهرستان با اشاره به اینکه شروع سال تحصیلی جدید به عنوان یک خاطره در ذهن دانش‌آموزان در ابتدای هر سال تداعی می‌شود، اظهار داشت: بهار تعلیم تربیت از همان ابتدای سال باید آغاز شود و از همه ظرفیت‌های موجود نهایت بهره را ببریم.

وی با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با زمان بازگشایی مدارس تصریح کرد: این تقارن، فرصت خوبی برای تبیین ارزش‌های اسلامی و ملی به دانش‌آموزان است.

مدیر آموزش و پرورش ملایر نواختن زنگ مقاومت و برگزاری برنامه‌های فرهنگی در خصوص هفته دفاع مقدس، غبارروبی گلزار شهدا و... را از برنامه‌های آموزش و پرورش همزمان با هفته دفاع مقدس برشمرد و افزود: در این راستا مدیران مدارس همکاری لازم را داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به اجرای پروژه مهر در مدارس اظهار داشت: پروژه مهر جایگاه ویژه‌ای دارد و تلاش ما باید در راستای هر چه بهتر انجام شدن این مهم صورت گیرد.

چهاردولی خطاب به مدیران عنوان داشت: بهترین شعارها را با پیام‌های سازنده و مثبت برای بازگشایی مدارس انتخاب و خود را مکلف به اجرای سند تحول بنیادین دانسته و روش‌های مورد نظر در مدرسه بر اساس سند تحول بنیادین لحاظ شود.

وی افزود: از سوی دیگر باید فرآیند اجتماعی شدن را به دانش‌آموزان آموزش دهیم.

مدیر آموزش و پرورش ملایر تصریح کرد: جامعه سالم در گرو یادگیری‌های درست و اجرای قانون است و در مدرسه هر چه مدیر توانمندتر باشد، عوامل و مجموعه به پیروی از وی کوشا و پویاتر خواهند بود.

وی همچنین مراسم صبحگاهی، آماده کردن دانش‌آموزان برای فرآیند تعلیم و تربیت در طول روز را از جمله اولویت‌های مدیران در امور پرورشی دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید برشمرد.

چهاردولی خاطرنشان کرد:  با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و هماهنگی‌های لازم امسال نیز مانند سال‌های گذشته، اما با رویکرد کیفی‌تر اقامه نماز جماعت را در همه مدارس خواهیم داشت.

انتهای پیام/89013/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول