اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش سعدآباد خبر داد

برگزاری 20 ویژه‌‌برنامه بازگشایی مدارس در سعدآباد

رئیس اداره آموزش و پرورش سعدآباد از برگزاری 20 وی‍ژ‌ه‌برنامه بازگشایی مدارس در بخش سعدآباد خبر داد.

برگزاری 20 ویژه‌‌برنامه بازگشایی مدارس در سعدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، جعفر امیری‌زاده شامگاه چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش سعدآباد اظهار داشت: امسال با آمادگی کامل برای بهبود وضعیت تحصیلی منطقه اهتمام می‌ورزیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد با گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس و تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی بیان کرد: همزمانی این دو اتفاق بزرگ در کشور موجب افتخار آموزش و پرورش است و معنویت بسیاری به بازگشایی مدارس داده است.

وی اضافه کرد: این هفته یادآور شجاعت و دلاوری جوانانی‌ست که با نثار جان خود امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورده‌اند اکنون وظیفه همه است که در راستای حفظ کرامت آنها تلاش کنند.

این مسئول ابراز داشت: با تلاش صورت گرفته برنامه‌های متنوعی در روز بازگشایی مدارس در سعدآباد انجام می‌شود که بیش از 20 ویژه‌برنامه در شهرها و روستاهای سعدآباد برگزار خواهد شد.

امیری‌زاده تصریح کرد: اجرای برنامه‌های متعدد با محوریت دفاع مقدس، به صدا در آوردن زنگ انقلاب در تمامی مدارس و برگزاری یادواره شهدایی که مدارس به نام آنها مزین شده است از جمله این برنامه‌ها در هفته اول مهر است.

وی افزود: برگزاری این ویژه‌برنامه‌ها در واقع تلاشی هر چند اندک در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نهادینه کردن این فرهنگ متعالی در نسل جوان است.

رئیس آموزش و پرورش سعدآباد یادآور شد: برگزاری مراسم بازگشایی و زنگ مقاومت، برگزاری نمایشگاه حجاب و عفاف و امر به‌معروف و نهی از منکر، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و راه‌اندازی شوراهای دانش‌آموزی نیز از جمله این برنامه‌هاست.

انتهای پیام/2452/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول