اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش لنده عنوان کرد

اجرای پروژه مهر در مدارس شهرستان لنده

رئیس آموزش و پرورش لنده گفت: پروژه مهر در همه مدارس شهرستان لنده با جدیت پیگیری و مشکلات اجرایی آن برطرف خواهد شد.

اجرای پروژه مهر در مدارس شهرستان لنده

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، سیدعیسی تقوی‌فرد ظهر امروز در جلسه شورای اداری با اشاره به بازگشایی مدارس و پروژه مهر گفت: پروژه مهر یک پروژه بین‌المللی با سیاست‌گذاری‌های به‌خصوصی بوده که برای کیفی‌بخشی به بازگشایی مدارس از سوی وزارت آموزش و پرورش تدارک دیده شده است.

وی افزود: تقارن بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس را به فال نیک گرفته و در اولین روز از هفته دفاع مقدس جشن شکوفه‌ها و جوانه‌ها را در مدارس شهرستان لنده برگزار می‌کنیم.

رئیس آموزش و پرورش لنده در ادامه با اشاره به مشکلات آموزش و پرورش در خصوص بازگشایی مدارس گفت: یکی از مهمترین مشکلات ایاب و ذهاب دانش‌آموزان از روستاها و شهرک‌های اطراف به مرکز شهرستان بوده که در سال‌های گذشته مشکلاتی را به همراه داشته‌ است.

تقوی فرد تصریح کرد: اداره آموزش و پرورش لنده توانایی لازم برای رفع مشکلات حمل و نقل دانش‌آموزان را به دلیل کمبود امکانات خودرویی در سطح شهرستان نداشته و باید چاره‌ای جدی برای این موضوع اندیشیده شود.

وی به راه‌اندازی هنرستان فنی و حرفه‌ای اشاره کرد و گفت: مشکلات این هنرستان به قوت خود باقی بوده و اداره‌کل نوسازی مدارس به وعده خود برای تکمیل ساختمان این هنرستان و تحویل به‌موقع آن عمل نکرده است.

 رئیس آموزش و پرورش لنده افزود: فضاسازی مناسب این هنرستان با توجه به عدم تحویل هنوز انجام نشده و مسئولان باید هرچه سریعتر با تحویل و تکمیل این ساختمان ما را در جهت اجرای برنامه‌های پروژه مهر یاری دهند.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت رسانه‌ای کردن عملکرد ادارات گفت: ادارات باید زیرساخت‌های لازم رسانه‌ای شدن اخبار خود از جمله روابط عمومی قوی، آموزش لازم و حمایت از خبرنگاران را در دستور کار خود قرار دهند.

وی هرگونه آزادسازی نیروهای کادر و دانش‌آموزی را بدون مجوز اداره آموزش و پرورش خلاف دانست و گفت: هر اداره‌ای برای بهره‌گیری از نیروی انسانی اداره آموزش و پرورش باید قبلا به صورت مکتوب درخواست لازم را به این اداره تحویل دهد.

انتهای پیام/82013/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول