اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان خبر داد

بهینه‌سازی شبکه‌های توزیع برق زنجان با 2 میلیارد ریال اعتبار

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: شبکه‌های توزیع برق شهر زنجان با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال بهینه‌سازی و ساماندهی شده است.

بهینه‌سازی شبکه‌های توزیع برق زنجان با 2 میلیارد ریال اعتبار

عادل کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در راستای جلب رضایت مردم شریف استان و بهینه‌سازی شبکه‌های توزیع نیروی برق، اصلاح و ساماندهی روشنایی معابر، مدیریت امور برق شرق زنجان در یک ماه اخیر فعالیت‌های شاخصی انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه در راستای بهینه‌سازی شبکه و کاهش نرخ خاموشی و همچنین افزایش قابلیت اطمینان شبکه‌های توزیع برق پروژه سامان‌دهی و اصلاح کابل‌های روغنی و نیز نصب سکسیونرهای گازی در منطقه امور برق شرق زنجان اجرا شده است، خاطرنشان کرد: این پروژه در مجموع با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 400 میلیون ریال به پایان رسید.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با بیان اینکه سه دستگاه سکسیونر گازی هوایی قابل قطع زیر بار در محل خروجی‌های شهریار، قائم و نصر نصب شده است، اضافه کرد: نسبت به افزایش قابلیت اطمینان شبکه و اصلاح کابل‌های روغنی در مسیر تغذیه پست‌های زمینی شهرک انصاریه، فنی و حرفه‌ای زنجان و آبادانی مسکن، اقدام شده است.

وی افزود: پروژه تعویض کابل 20 کیلوولت زمینی روغنی حد فاصل پست شفیعیه تا بلوار کوچه مشکی به طول یک‌هزار و 300 متر و نصب پست پدمانتد به منظور رفع ضعف ولتاژ خیابان کارگر و کوی سیلاب شهر زنجان با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 12 میلیون ریال نیز در حال حاضر در دست اقدام است.

کاظمی از رفع خاموشی و ساماندهی روشنایی معابر مجموعه تفریحی و گردشگری گاوازنگ و میدان شیلات به طرف میدان هنرستان خبر داد و یادآور شد: برای انجام این طرح 24 عدد سرپیچ 125 وات و 250 وات، پنج عدد ترانس، 10 عدد فیوز 6 آمپر، 10 عدد استارتر 70 وات،‌ چهار عدد کلمپ انشعاب و 42 عدد لامپ 70، 210 و 23 وات تعویض شده است.

گفتنی است، برای ساماندهی روشنایی معابر مناطق یاد شده و رفاه حال عابرین در سه مسیر مذکور، اقدام به شاخه‌زنی درختان و 23 مورد اصلاح چراغ و فیوز پایه‌های روشنایی معابر شده است.

انتهای پیام/73006/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول