اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست مسئولان مطرح شد

تقدیر امام جمعه از مسئولان انتظامی دشتستان در برقراری امنیت پایدار

امام جمعه برازجان از مسئولان انتظامی دشتستان در برقراری امنیت پایدار تقدیر کرد.

تقدیر امام جمعه از مسئولان انتظامی دشتستان در برقراری امنیت پایدار

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام حسن مصلح شامگاه سه‌شنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی دشتستان اظهار داشت: اسلام کامل‌ترین دین در بین تمام ادیان است و عمل به دستورات اسلام امری بسیار مهم است.

وی افزود: ایجاد امنیت پایدار در جامعه از ضروری‌ترین نیازهای مردم است و اگر امنیت تامین شود در تمام زمینه‌ها به پیشرفت می‌رسیم.

امام جمعه برازجان خاطرنشان کرد: در دشتستان کارهای مهمی در تامین امنیت طی چند سال اخیر صورت گرفته که تاثیر به‌سزایی داشته است.

مصلح تصریح کرد: در سال‌های گذشته شاهد ناامنی شدید در سطح دشتستان بودیم و مردم احساس امنیت نمی‌کردند، ولی با تلاش‌های شورای تامین و دستگاه قضایی امروز احساس امنیت در فضای جامعه دشتستان حکم‌فرما است.

امام جمعه برازجان بیان کرد: شاخص‌های امنیتی در دشتستان در چندسال اخیر رشد بسیار خوبی داشته و هم‌اکنون این شهرستان در زمینه مبارزه با فساد و شرارت در شرایط مطلوبی قرار دارد.

مصلح ابراز داشت: محمودزاده در زمان تصدی فرماندهی انتظامی دشتستان عملکرد بسیار خوبی داشته و مردم از تلاش‌های نیروی انتظامی این شهرستان رضایت دارند.

وی گفت: از فرمانده جدید انتظامی دشتستان می‌خواهیم تا با شناخت قابلیت‌های این شهرستان موجبات ارتقای جایگاه فعلی آنرا فراهم آورد.

امام جمعه برازجان تاکید کرد: امروز شهرستان دشتستان در مسیر رشد و پیشرفت قرار دارد و باید شبانه‌روزی تلاش کنیم تا بتوانیم به انتظارات مردم پاسخ بگوییم.

در این آیین از تلاش‌ها و فعالیت‌های داوود محمودزاده تقدیر شد و حمیدرضا انصاری به عنوان فرمانده انتظامی دشتستان معرفی شد.

انتهای پیام/2452/ک20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول