اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرستان بویین زهرا صورت گرفت

دستگیری سارقان کابل‌های برق

دادستان عمومی و انقلاب بویین زهرا از شناسایی و دستگیری دو باند حرفه‌ای سرقت سیم‌های برق در این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارقان کابل‌های برق

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، ابوالفضل محبی اظهار داشت: متأسفانه به علت وضعیت اقتصادی کنونی افزایش سرقت‌ها به ویژه سرقت کابل‌های برق را در شهرستان شاهد بودیم که این مسئله حدود سه سال حوزه قضایی بویین زهرا را دچار مشکلاتی کرده بود.

وی افزود: در راستای برخورد با سارقان و پیشگیری از ارتکاب سرقت‌های بیشتر به موجب دستور قضایی سیاست‌های برخوردی ویژه‌ای مقرر شد و همچنین ساعت‌های کار نیروی انتظامی در شهرستان افزایش یافت که این امر سبب دستگیری سارقان متعدد از جمله سارقان کابل‌های برق شد.

محبی در خصوص جزئیات دستگیری سارقان مذکور بیان داشت: دو باند سرقت به صورت مجزا در شهرستان بویین زهرا مشغول به ارتکاب جرم بوده‌اند که یکی از آنها باندی از افراد بومی کرج و دیگری باندی دو نفره شامل افراد بومی شهرستان است.

وی در خصوص نحوه ارتکاب سرقت باندهای مذکور گفت: باند سارقان کرجی با قطع خطوط ارتباطی برق بین 16 روستای جنوب شرقی شهرستان اقدام به 29 فقره سرقت کرده و کابل‌ها را زیر پوششی که در قسمت پشت خودرو پیکان وانت تعبیه کرده بودند جاسازی می‌کردند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بویین زهرا تصریح کرد: دو نفر از افراد این باند که یکی سرکرده می‌باشد، دستگیر شده و بررسی بیشتر برای دستگیری اعضای دیگر باند ادامه دارد.

محبی در ادامه افزود: باند دو نفره دیگری که در 15 روستا واقع در شمال شهرستان مرتکب 15 فقره سرقت شده بودند نیز دستگیر شده همچنین دو نفر از مال‌خرها نیز در بازداشت به سر می‌برند.

انتهای پیام/2667/ی/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول